رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

ثمین ولی‌زاده بازیگر نقش اصلی «مراسم تدفین کلاغ‌ها» می‌گوید بازی در فیلم سینمایی «مراسم تدفین کلاغ‌ها» باعث شد که بیشتر به نقش خودم در جامعه و در برابر تک تک آدم‌هایی که با آن‌ها برخورد می‌کنم فکر کنم و مراقب باشم که باعث به وجود آمدن ناراحتی و سختی برای انسان‌های دیگر نشوم. اکران «مراسم […]

ثمین ولی‌زاده بازیگر نقش اصلی «مراسم تدفین کلاغ‌ها» می‌گوید بازی در فیلم سینمایی «مراسم تدفین کلاغ‌ها» باعث شد که بیشتر به نقش خودم در جامعه و در برابر تک تک آدم‌هایی که با آن‌ها برخورد می‌کنم فکر کنم و مراقب باشم که باعث به وجود آمدن ناراحتی و سختی برای انسان‌های دیگر نشوم. اکران «مراسم تدفین کلاغ‌ها» در سینماهای «هنروتجربه» ادامه دارد.

ثمین ولی زاده درباره سابقه بازیگری خود به سایت هنروتجربه گفت: «قبل از بازی فیلم سینمایی «مراسم تدفین کلاغ‌ها» تجربه بازی در چند فیلم کوتاه و دو فیلم داستانی بلند و و دو فیلم که در شبکه هاى استانی پخش شدند را داشتم و در برنامه‌های شبکه استانی بازی داشتم.»

او ادامه داد: «مهدی مرادی دستیار کارگردان فیلم سینمایی «مراسم تدفین کلاغ‌ها» با من تماس گرفت و راجع به پروژه جدید ناصر قهرمانی صحبت کردیم و گفت که عکس‌ها و چند فیلمی که در آن بازی داشتم را دیده‌اند و چهره من مناسب یکی از نقش‌های فیلم سینمایی «مراسم تدفین کلاغ‌ها» است. ناصر قهرمانی را از قبل می‌شناختم و فیلم خوبی از او با نام «به وقت رهایی» را هم دیده و دوست داشتم و طبیعتا مشتاق همکاری با او شدم. قراری در دفتر کار مهدی مرادی گذاشتیم و با ناصر قهرمانی درباره فیلم صحبت کردیم. چون موضوع فیلم درباره جامعه و مشکلات زنان بود صحبت‌ها برایم جذاب‌تر شد و با دقت به حرف‌های قهرمانی گوش دادم و همزمان می‌توانستم آن نقش را تصور کنم.»

ولی‌زاده با اشاره به اینکه محمود نظرعلیان بازیگری بسیار توانا است و حضورش در فیلم «مراسم تدفین کلاغ‌ها» تاثیرگذار و مفید است و امیدوارم شانس همکاری دوباره با او پیش بیاید اضافه کرد: «حضور در کنار بازیگرانی مثل رها پوررحمتی و علی رضایی‌راد که بازیگران خوب تئاتر هستند تجربه لذت‌بخشی بود و از بازی هر کدام نکات مفیدی یاد گرفتم. سروش تختی و میلاد صالحی هم دو بازیگر دیگر فیلم هستند که از همکاری با آنها خوشحالم.»

او تصریح کرد: «بازی در این فیلم همچون کلاس درس بود و بیشتر از همه از ناصر قهرمانی، محمود نظرعلیان و محمدتقی سپهری فیلمبردار خوب و با اخلاق فیلم یاد گرفتم. ناصر قهرمانی کمک شایانی داشت تا نقش را بهتر درک کنم و با صبر و آرامش سوالات من را جواب می‌داد، سپهری به من آموخت درک کنم که چطور چهره و نگاه من در قاب دوربین بهتر و اصولی‌تر دیده شود.»

این بازیگر جوان همچنین گفت: «بازی در فیلم سینمایی «مراسم تدفین کلاغ‌ها» باعث شد که بیشتر به نقش خودم در جامعه و در برابر تک تک آدم‌هایی که با آن‌ها برخورد می‌کنم فکر کنم و مراقب باشم که باعث به وجود آمدن ناراحتی و سختی برای انسان‌های دیگر نشوم.»

ثمین ولی‌زاده با تاکید بر اهمیت «هنروتجربه» بیان کرد: «امروز «هنروتجربه» جای خود را در میان اهالی سینما باز کرده و تاثیرگذاری آن جای بحث ندارد. خوشحالم اکران «مراسم تدفین کلاغ‌ها» در سینماهای «هنروتجربه» است و امیدوارم مخاطبین فیلم را دوست داشته باشند.»

منبع: هنروتجربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار