رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

نخستین قسمت از فصل جدید برنامه «سریالیست» در گفتگو با کارگردان و بازیگر سریال «بچه مهندس» امشب پنجشنبه ۱۷ تیر روی آنتن شبکه یک می رود. در اولین قسمت فصل جدید «سریالیست» پدرام کریمی میزبان احمد کاوری بازیگر و کارگردان «بچه مهندس» و مهشید جوادی بازیگر این سریال است و با آنها درباره آخرین فصل این مجموعه گپ می […]

نخستین قسمت از فصل جدید برنامه «سریالیست» در گفتگو با کارگردان و بازیگر سریال «بچه مهندس» امشب پنجشنبه ۱۷ تیر روی آنتن شبکه یک می رود.

در اولین قسمت فصل جدید «سریالیست» پدرام کریمی میزبان احمد کاوری بازیگر و کارگردان «بچه مهندس» و مهشید جوادی بازیگر این سریال است و با آنها درباره آخرین فصل این مجموعه گپ می زند.

در بخش نوستالژی سیامک اطلسی بازیگر «پدرسالار» به برنامه می آید و از خاطرات این سریال قدیمی و خاطره انگیز سخن می گوید.

مجید واشقانی بازیگری است که برای اجرای بخش «پرونده هفته» به برنامه پیوسته و این هفته پرونده جنجال برانگیز دستمزد بازیگران را در «سریالیست» باز می کند.

گفتگو با شاهین شجری کهن منتقد درباره «بچه مهندس» و مصاحبه با سیروس عبدلی مدیر فیلمبرداری شناخته شده سینما و تلویزیون درباره حرفه تخصصی اش، از دیگر آیتم های این قسمت است.

سری جدید «سریالیست» به تهیه کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار