رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

عذرا وکیلی گوینده و تهیه کننده پیشکسوت رادیو ـ سال هاست که در عرصه ی هنر با صدای زیبایش برنامه رادیویی «سلام کوچولو» را گویندگی می کند. حالا او از تعطیلی این برنامه ۵۰ ساله خبر می دهد و می‌گوید: کرونا این برنامه را تعطیل کرده است و معلوم هم نیست که چه زمان از […]

عذرا وکیلی گوینده و تهیه کننده پیشکسوت رادیو ـ سال هاست که در عرصه ی هنر با صدای زیبایش برنامه رادیویی «سلام کوچولو» را گویندگی می کند. حالا او از تعطیلی این برنامه ۵۰ ساله خبر می دهد و می‌گوید: کرونا این برنامه را تعطیل کرده است و معلوم هم نیست که چه زمان از سر گرفته شود.

عذرا وکیلی درباره شرایط فعلی ساخت این برنامه گفت: بعد از ماجرای کرونا، برنامه «سلام کوچولو» را تعطیل کردیم و فعلا قصد نداریم که ادامه دهیم.

این گوینده در پاسخ به این سوال که آیا بچه‌های امروز هم رادیو گوش می‌دهند؟ گفت: بله؛ اگر برنامه‌ای ویژه و باب پسند بچه‌ها پخش شود، رادیو گوش می‌کنند. باید فکر کرد که چگونه و چطور می‌توان برای بچه‌ها برنامه سازی کرد. اگر حساب شده و جذاب باشد، می‌توانیم بچه‌ها را به سمت رادیو جذب کنیم.

او در عین حال با اشاره به تمایل کودکان به رسانه‌های جدیدتر عنوان کرد: الان بچه‌ها به سمت رسانه‌های جدید گرایش پیدا کرده و به سمشان کشیده می‌شوند. البته گروه سنی که به سمت رسانه‌های جدید می‌رود اگر خردسال باشند باید با حمایت پدر و مادر از محتوای رسانه‌های جدید استفاده کنند.

این گوینده در همین راستا یک برنامه خوانش کتاب را برای کودکان در پایگاه ایرانصدا اجرا می‌کند که درباره این برنامه توضیح داد: یک برنامه کتاب خوانی برای ایرانصدا دارم که در آن کتابی درباره کودک و مربوط به گروه سنی الف و ب خوانش می‌شود و یک جلدش را قرار است من اجرا کنم.

عذرا وکیلی در پایان درباره دیگر برنامه هایی که برای کودکان دارد، گفت: شبکه اقتصاد هم یک برنامه قصه گویی برای شب بچه‌ها طراحی کرده است. این برنامه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود و ایرانصدا هم حمایت می‌کند و قسمت‌های ضبط شده برنامه را در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار