رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

پنج‌شنبه شب با اولین اکران فیلم «بیوه سیاه» و فروش ۱۳.۲ میلیون دلاری آن، این فیلم موفق شد تا رکورد پرفروش‌ترین اکران اول یک فیلم در دوران کرونا را کسب کند. به نقل از ورایتی، «بیوه سیاه» فیلم ابرقهرمانی مارول پس از چند بار تعویق، پنجشنبه شب با اولین اکرانش فروشی ۱۳.۲ میلیون دلاری را […]

پنج‌شنبه شب با اولین اکران فیلم «بیوه سیاه» و فروش ۱۳.۲ میلیون دلاری آن، این فیلم موفق شد تا رکورد پرفروش‌ترین اکران اول یک فیلم در دوران کرونا را کسب کند.

به نقل از ورایتی، «بیوه سیاه» فیلم ابرقهرمانی مارول پس از چند بار تعویق، پنجشنبه شب با اولین اکرانش فروشی ۱۳.۲ میلیون دلاری را ثبت کرد و توانست کارش را با رقمی بالاتر از «سریع و خشمگین ۹» با فروش ۷.۱ میلیون دلاری شروع کند.

پیش بینی شده این فیلم می‌تواند در ۳ روز اول اکرانش به فروش ۸۰ تا ۹۰ میلیون دلاری در بازارهای آمریکا برسد و رقم ۷۰ میلیون دلاری فروش اولین آخر هفته «F۹» را پشت سر بگذارد و رکورد فروش در دوران پاندمی را از آن خود کند.

با این حال «بیوه سیاه» تنها اکران معمول تابستانی نخواهد داشت و برای دوستداران از شبکه پرمیر پلاس دیزنی نیز به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود و با قیمت ۳۰ دلار می‌توان آن را از خانه تماشا کرد. این امر می‌تواند نمایش سینمایی فیلم را مختل کند و در عین حال برای دیزنی هم قابل قبول‌تر باشد که فروشش را با سینماها سهیم نمی‌شود.

این فیلم به این ترتیب می‌تواند با دیگر فیلم‌ها ابرقهرمانی که دوران پیش از شیوع کرونا اکران شدند هم رقابت کند زیرا «اسپایدر من: بازگشت به خانه» در پیش نمایش خود ۱۵.۴ میلیون دلار فروخته بود و در اولین آخر هفته اکرانش به فروش ۱۱۷ میلیون دلاری رسیده بود. «ثور: رگناروک» هم کارش را با پیش نمایش ۱۴.۵ میلیون دلاری شروع کرده بود و در اولین آخر هفته اکرانش به رقم ۱۲۳ میلیون دلار رسیده بود.

«بیوه سیاه» در ۳۰ بازار خارجی از جمله آلمان، روسیه، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، برزیل و مکزیک هم اکرانش را شروع کرده و در دو روز اول اکرانش به فروش ۲۲.۴ میلیون دلاری در بازار بین‌المللی رسیده است.

چین که به عنوان بزرگترین بازار سینمایی مارول شناخته می‌شود هنوز تاریخ پخش «بیوه سیاه» را اعلام نکرده است.

پیش از اولین اکران «بیوه سیاه» این فیلم در پیش‌فروش بلیت نیز از «سریع و خشمگین ۹» فراتر رفته بود و عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۱ در پیش‌فروش بلیت را کسب کرده بود.

«بیوه سیاه» به کارگردانی کیت شورتلند با بازی اسکارلت جوهانسون، فلورنس پیو، دیوید هاربر و ریچل وایس از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۳ درصدی دریافت کرده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار