رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

دبیر شورای صنفس نمایش با اعلام رسمی نام سه فیلم جدید برای اکران در سینماها تاکید کرد که تمام فیلم‌های اکران شده از ۱۰ تیرماه شامل شرایط حمایتی انجام شده از فیلم «دینامیت» خواهند بود. مرتضی شایسته درباره مصوبات جلسه ۲۰ تیرماه شورای صنفی نمایش گفت: از چهارشنبه ۲۳ تیرماه فیلم «مورچه‌خوار» به کارگردانی شاهد […]

دبیر شورای صنفس نمایش با اعلام رسمی نام سه فیلم جدید برای اکران در سینماها تاکید کرد که تمام فیلم‌های اکران شده از ۱۰ تیرماه شامل شرایط حمایتی انجام شده از فیلم «دینامیت» خواهند بود.

مرتضی شایسته درباره مصوبات جلسه ۲۰ تیرماه شورای صنفی نمایش گفت: از چهارشنبه ۲۳ تیرماه فیلم «مورچه‌خوار» به کارگردانی شاهد احمدلو روی پرده سینماها می‌رود و از هفته آینده ۳۰ تیرماه نیز  فیلم «قصه عشق پدرم» به کارگردانی محمدرضا ورزی اکران خواهد شد.

به گفته وی اکران فیلم «پوست» ساخته برادران ارک نیز از ابتدای محرم آغاز می‌شود.

شایسته با اشاره به فروش دو میلیاردی فیلم «دینامیت» گفت:‌ براساس این رقم حمایت یک میلیاردی سازمان سینمایی در این مرحله به فیلم تعلق خواهد گرفت و این میزان حمایت برای تمام فیلم‌هایی است که از ۱۰ تیرماه اکران شده‌اند و به حد نصاب فروش رسیده‌اند. همچنین اگر به فروش پنج میلیاردی برسند یک و نیم میلیارد دیگر از سوی سازمان سینمایی خواهند گرفت و بجز این‌ها حمایت دیگری در بخش اکران نخواهیم داشت.

در فیلم «مورچه خوار» که چند روز دیگر اکران می‌شود، نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، مارال فرجاد، لیندا کیانی، رضا شفیعی‌جم، نیما شاهرخ شاهی، شهین تسلیمی، ایمان اشراقی و خاطره حاتمی بازی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار