رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

علی لدنی از ساخت یک فیلم اجتماعی با نام «تنفس مصنوعی» خبر داد. علی لدنی تهیه کننده سینما و تلویزیون پیرامون کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: برای ساخت یک فیلم سینمایی مجوز ساخت دریافت کرده ام، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین مسائل مالی روند ساخت فعلا متوقف مانده است. «تنفس مصنوعی» عنوان […]

علی لدنی از ساخت یک فیلم اجتماعی با نام «تنفس مصنوعی» خبر داد.

علی لدنی تهیه کننده سینما و تلویزیون پیرامون کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: برای ساخت یک فیلم سینمایی مجوز ساخت دریافت کرده ام، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین مسائل مالی روند ساخت فعلا متوقف مانده است. «تنفس مصنوعی» عنوان این فیلم سینمایی است که کارگردانی آن را مهدی اصغری فیلمساز جوان برعهده دارد. در این فیلم سینمایی موضوعی اجتماعی مدنظر است.

وی افزود: همچنین فیلم «شب هامون» را برای عرضه در شبکه نمایش خانگی آماده دارم. کارگردانی این اثر را حمیده معین فر برعهده دارد و سال گدشته فیلمبرداری آن انجام شده است. این فیلم اجتماعی اتفاقی نو در سینماست که در آن تنها دو بازیگر حضور دارند. رضا یزدانی در این کار علاوه بر خوانندگی بازی هم دارد.

این تهیه کننده درباره رواج تولیدات نمایشی در پلتفرم ها بیان کرد: با اتفاقی که در عرصه جدید نمایش رخ می دهد بسیار موافقم، چون این حوزه سبب خواهد شد رونق اقتصادی در امر تولید شکل گیرد و همچنین فضای رقابتی که به وجود می آید روی کیفیت تولیدات دیگر نیز تاثیر مثبت خود را خواهد گذاشت.

تهیه کننده «معمای شاه» در انتها با دفاع از کیفیت این سریال اظهار کرد: این مجموعه به عقیده من توانست آگاهی خوبی درباره دوره سلطنت پهلوی دوم به مردم بدهد. درباره این کار یک نکته مشخص وجود دارد، آنهم اینکه موافقان و مخالفان این کار هر دو بر کیفیت فنی سریال اذعان داشتند ولیکن افسوس هنوز این سریال تسویه مالی نشده و برخی از عوامل بابت حضور در این کار طلب دارند!

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار