رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شبکه نشاط و سرگرمی با سری جدید مجموعه پویانمایی «شکرستان» به استقبال اعیاد قربان و غدیر می‌رود. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ اهالی شکرستان در آستانه ایام غدیر و قربان به جدول پخش این شبکه اضافه خواهند شد و این مجموعه از یکشنبه ٢٧ تیرماه هر شب ساعت ٢٢:١۵ روی آنتن خواهد رفت. شکرستان از قدیمی ترین […]

شبکه نشاط و سرگرمی با سری جدید مجموعه پویانمایی «شکرستان» به استقبال اعیاد قربان و غدیر می‌رود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ اهالی شکرستان در آستانه ایام غدیر و قربان به جدول پخش این شبکه اضافه خواهند شد و این مجموعه از یکشنبه ٢٧ تیرماه هر شب ساعت ٢٢:١۵ روی آنتن خواهد رفت.
شکرستان از قدیمی ترین و پر طرفدارترین انیمیشن‌های ایرانی است که تا کنون حدود ۳۰۰ قسمت از آن تولید و پخش شده است. این مجموعه پویانمایی که تمام عناصرآن برگرفته از فرهنگ، آداب و رسوم، ظرفیت های هنر ایرانی است به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی و توسط مرکز پویانمایی صبا تولید می شود.
شکرستان تاکنون به زبان عربی، انگلیسی و برخی از کشور های آسیای جنوب شرقی دوبله شده است. این مجموعه ابتدا با روایت زنده یاد مرتضی احمدی آغاز شد و پس ازآن سید شهاب حسینی و علی همت مومی وند این داستان را ادامه دادند.
این انیمیشن با مدیریت دوبلاژ شوکت حجت و با هنرمندی  اکبر منانی، شهروز ملک آرایی، جواد پزشکیان، تورج نصر، سعید شیخ زاده، ابراهیم شفیعی،اردشیر منظم، فرانک رفیعی ونرگس فولادوند صداگذاری شده است.
علاقمندان شکرستان می‌توانند سری جدید را از شنبه ٢٧ تیرماه در شبکه نشاط و سرگرمی دنبال کنند.

شکرستان بیش از ۱۰۰ شخصیت گوناگون دارد که بنا به نیازهای داستان در هر قسمت سروکلهٔ شان پیدا می‌شود و نقش‌های متفاوتی چون تاجر، کارگر، مردم شهر، بچه‌های مدرسه، ریش سفید و.. را برعهده می‌گیرند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار