رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

رئیس مرکز پویانمایی صبا  گفت: در دوره جدید ریاست سازمان با نگاه حمایتی دکتر علی عسکری این مرکز از ۴۰ – ۵۰ ساعت مفید  در سال ۹۴ توانست به تولید بالای ۱۸۰ ساعت برنامه مفید دست یابد. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا در نشست معاون سیما با رئیس و مدیران مرکز […]

رئیس مرکز پویانمایی صبا  گفت: در دوره جدید ریاست سازمان با نگاه حمایتی دکتر علی عسکری این مرکز از ۴۰ – ۵۰ ساعت مفید  در سال ۹۴ توانست به تولید بالای ۱۸۰ ساعت برنامه مفید دست یابد.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا در نشست معاون سیما با رئیس و مدیران مرکز پویانمایی صبا و فعالان این عرصه گفت: تولید پایدار و ماندن موثر در این عرصه، کار دشواری است اما مرکز پویانمایی صبا توانست با حمایت از بخش خصوصی و جوانان مستعد این عرصه تولیدات بسیار باکیفیت و قابل قبولی عرضه کند. جشنواره هایی هم که در سطح کشوری برگزار شد به نوعی به عنوان موتور محرکه این مرکز و عاملی برای  ارتقای تولیدات شد.
رئیس مرکز پویانمایی صبا بیان کرد: بر اساس برنامه پنج ساله، مرکز پویانمایی صبا باید سالی صد ساعت بر تولیداتش بیافزاید که به حمدالله و با تلاش همکاران مجموعه این مهم در حال انجام است.

وی اظهار کرد:  با دستور رئیس محترم سازمان برنامه سازی برای رده سنی  بزرگسالان ، آغاز شده است و همچنین تولیدات برای مناسبت های ملی و مذهبی در دستور کار است .

رئیس مرکز پویانمایی صباافزود : هم اکنون به تولید پایدار رسیدیم و علاوه بر رشد کمی ، در تولیدات مرکز جهش کیفی آثار را نیز دنبال می کنیم   و به سمت تولید کارهای بلند حرکت کرده ایم.

لیوانی تاکید کرد : هم  اکنون ۲۰ مجموعه ۱۰۰ قسمتی در حال تولید است که از این تعداد برخی به نیمه رسیده و تعدادی هم در مراحل پایانی کار هست.

رئیس مرکز پویانمایی صبا ابراز امیدواری کرد : با حمایت از فعالان  این هنر صنعت و رشد تولید ات فاخر شاهد مهاجرت معکوس و انتقال تجربیات نیز باشیم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار