رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سریال «میدان سرخ» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی به نظر می‌رسد در نزدیکی پخش از فیلیمو زیر تیغ سانسور رفته است. هنوز چند روزی از اعتراض محمدحسین مهدویان کارگردان سریال «زخم‌کاری» و صاحبان پلتفرم فیلیمو تولید‌کننده و پخش‌کننده این سریال نگذشته است که حالا ابراهیم ابراهیمیان کارگردان قسمت‌های ابتدایی سریال «میدان سرخ» هم […]

سریال «میدان سرخ» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی به نظر می‌رسد در نزدیکی پخش از فیلیمو زیر تیغ سانسور رفته است.

هنوز چند روزی از اعتراض محمدحسین مهدویان کارگردان سریال «زخم‌کاری» و صاحبان پلتفرم فیلیمو تولید‌کننده و پخش‌کننده این سریال نگذشته است که حالا ابراهیم ابراهیمیان کارگردان قسمت‌های ابتدایی سریال «میدان سرخ» هم از سانسور اثرش خبر داد.

او در صفحه اجتماعی خود نوشت: «هیچ ثمری ندارد…
هر چه تلاش می کنی برای ذره ای کیفیت همه اش به باد فنا می‌رود!
برای ما که پیش از پخش به باد فنا رفت…»

بنابر اعلام ابراهیمیان این سریال که قرار بود از پلتفرم فیلیمو پخش شود، پیش از آغاز پخش دچار مشکل شده و حتی ممکن است به دست مخاطبان نرسد.

ابراهیمیان پس از دقایقی به دلایل نامعلوم استوری خود را حذف کرد.

سخت‌گیری‌های ساترا به عنوان نهاد نظارتی تازگی‌ها به جایی رسیده است که رونق شبکه نمایش خانگی را با تهدید روبه‌رو کرده و انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران دیگر حاضر به همکاری با این حوزه نباشند و پلتفرم‌های بزرگ هم رو به ورشکستگی بروند.

سریال «میدان سرخ» که قرار است در دو فصل تولید شود و کارگردانی آن از نیمه‌های تولید فصل اول به بهرام بهرامیان محول شده است تا ماه گذشته ۷۰ درصد آن یعنی بخش زیادی از کار مقابل دوربین رفته است.

به گفته تهیه‌کننده این سریال، «میدان سرخ» به آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد و در قالب قصه‌هایی عاشقانه ناهنجاری‌های جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان، با هنرمندی علی مصفا و امیر حسین آرمان از بازیگران «میدان سرخ» هستند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار