رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم‌برداری فصل جدید سریال «سلمان فارسی» محصول جدید مرکز سیمافیلم به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری در جلفا آغاز می‌شود. به نقل از سیمافیلم، فیلمبرداری بخش‌های دریا و خرابه‌های هلنی سریال «سلمان فارسی» در شاهرود به پایان رسید و فیلمبرداری فصل جدید این سریال به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری که محصول جدید مرکز سیمافیلم است […]

فیلم‌برداری فصل جدید سریال «سلمان فارسی» محصول جدید مرکز سیمافیلم به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری در جلفا آغاز می‌شود.

به نقل از سیمافیلم، فیلمبرداری بخش‌های دریا و خرابه‌های هلنی سریال «سلمان فارسی» در شاهرود به پایان رسید و فیلمبرداری فصل جدید این سریال به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری که محصول جدید مرکز سیمافیلم است در بخش عَموریه در جلفا آغاز می‌شود.

زمانی که فیلمبرداری سریال در شاهرود جریان داشت، آماده‌سازی دکورهای جلفا در زمان مقرر انجام شد تا گروه بدون وقفه از شاهرود به جلفا منتقل و فیلمبرداری ادامه پیدا کند.

بدین ترتیب کاروان سریال «سلمان فارسی» با عبور از کویر شهداد کرمان، جزیره قشم، سواحل مازندران، شهرک سینمایی نور و منطقه شاهرود به شهر مرزی جلفا در استان آذربایجان شرقی می‌رسد و هم‌زمان با فیلمبرداری در جلفا و ساخت تجهیزات در شهرک سینمایی غزالی، ساخت برخی دکور‌ها در منطقه آبسرد دماوند نیز آغاز شده است.

تمامی مراحل تولید این سریال با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با نظارت مرکز بهداشت و درمان صداوسیما انجام می‌شود.

سریال «سلمان فارسی» که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد، سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام را روایت می‌کند.

فیلم‌برداری این سریال، اواخر آذر ۱۳۹۸ در کویر شهداد کرمان آغاز شده است.

سریال «سلمان فارسی» به سفارش مرکز سیما فیلم و توسط موسسه زلال فیلم ساخته می‌شود و تاکنون بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه و چند بازیگر خارجی مقابل دوربین میرباقری رفته‌اند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار