رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

فهرست فیلم های حاضر در جشنواره «ونیز» ۲۰۲۱ هفته آینده اعلام می شود. از منابع نزدیک به جشنواره بین المللی فیلم ونیز خبر رسیده که فهرست فیلم های حاضر در بخش مسابقه این فستیوال هفته آینده اعلام می شود. تا به امروز سه فیلم جشنواره ونیز امسال مشخص شده اند که البته یکی از آنها […]

فهرست فیلم های حاضر در جشنواره «ونیز» ۲۰۲۱ هفته آینده اعلام می شود.

از منابع نزدیک به جشنواره بین المللی فیلم ونیز خبر رسیده که فهرست فیلم های حاضر در بخش مسابقه این فستیوال هفته آینده اعلام می شود.

تا به امروز سه فیلم جشنواره ونیز امسال مشخص شده اند که البته یکی از آنها یعنی فیلم «تل‌ماسه» قرار نیست در بخش مسابقه نمایش داده شود ولی همانگونه که قبلا هم اعلام کردیم فیلم «قدرت سگ» جین کمپیون یکی دیگر از مسافران جشنواره ونیز امسال است.

چند روز پیش نیز ورایتی تایید کرد، فیلم «اسپنسر» به کارگردانی پابلو لارین با بازی کریستین استوارت که داستان زندگی پرنسس دایانا است یکی دیگر از فیلم های حاضر در بخش مسابقه اصلی جشنواره ونیز ۲۰۲۱ است.

«ساگی باتم» پل توماس اندرسون، «بلوند» اندرو دومینیک، «مادران مشابه» پدرو آلمودوار، «تراژدی مکبث» جوئل کوئن، «شمارنده کارت» پل شریدر، «دست خدا» پائولو سورنتینو، «تصمیم به ترک» پارک چان ووک و «مونالیزا و خون آبی» آنا لیلی امیرپور از فیلم های شاخصی هستند که احتمالا هفته آینده نامشان در میان فیلم های بخش مسابقه جشنواره خوانده شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار