رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جدیدترین ساخته ام. نایت شیامالان شروع چندان امیدوارکننده ای در گیشه نداشت. به نقل از ددلاین، دو فیلم تازه اکران شده «کهنه» به کارگردانی ام. نایت شیامالان و «چشمان مار» ساخته روبرت شونتکه محصول پارامونت در اولین آخرهفته اکران شان چندان موفق ظاهر نشدند و به ترتیب به رقم فروش ۱۶٫۵ و ۱۳٫۵ میلیون دلار دست پیدا […]

جدیدترین ساخته ام. نایت شیامالان شروع چندان امیدوارکننده ای در گیشه نداشت.

به نقل از ددلاین، دو فیلم تازه اکران شده «کهنه» به کارگردانی ام. نایت شیامالان و «چشمان مار» ساخته روبرت شونتکه محصول پارامونت در اولین آخرهفته اکران شان چندان موفق ظاهر نشدند و به ترتیب به رقم فروش ۱۶٫۵ و ۱۳٫۵ میلیون دلار دست پیدا کردند.

فروش ۱۶٫۵ میلیون دلاری فیلم «کهنه» در آمریکا و همینطور ۶٫۵ میلیون دلاری اش در سطح بین الملل در میان کارهای شیامالان تا به امروز پایین ترین مقدار است. پیش از این فیلم «بانوی در آب» این کارگردان در تابستان سال ۲۰۰۶ در اولین آخرهفته اکرانش ۱۸٫۲ میلیون دلار فروخته بود که یک شکست کامل تلقی می شد.

در این هفته فیلم «بیوه سیاه» کمپانی مارول نیز به رقم فروش ۱۱٫۶ میلیون دلار دست پیدا کرد و در رده سوم پرفروش ترین های هفته قرار گرفت. این فیلم با وجود افت ۵۴ درصدی فروشش توانست در ۱۷مین روز اکران خود به مجموع فروش ۱۵۴ میلیون دلار دست پیدا کند و به این ترتیب به سریع ترین فیلم دوران کرونا تبدیل شود که توانسته به بیش از ۱۵۰ میلیون دلار فروش دست پیدا کند.

«هرج‌ومرج فضایی: میراثی جدید»، «F۹»، «اتاق فرار»، «بچه رییس ۲»، «پاکسازی ابدی»، «یک مکان ساکت قسمت دوم» و مستند زندگی «آنتونی بوردین» به ترتیب در رتبه های چهارم تا دهم گیشه این هفته آمریکا قرار گرفتند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار