رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلمبرداری تله فیلم «شرایط» به کارگردانی پوریا قلی‌زاده و تهیه‌کنندگی فرشته قنبری به پایان رسید.با پایان فیلمبرداری، تله فیلم «شرایط» با بازی شراره رخام، مهدی امینی‌خواه، آتش تقی‌پور، منصوره مرادی، سعید رضا صفت، ثنا قدوسی و سمیه قربانی روی میز تدوین رفت. این فیلم روایت زنی به نام مینا، ساکن مازندران است که مخارج زندگی […]

فیلمبرداری تله فیلم «شرایط» به کارگردانی پوریا قلی‌زاده و تهیه‌کنندگی فرشته قنبری به پایان رسید.با پایان فیلمبرداری، تله فیلم «شرایط» با بازی شراره رخام، مهدی امینی‌خواه، آتش تقی‌پور، منصوره مرادی، سعید رضا صفت، ثنا قدوسی و سمیه قربانی روی میز تدوین رفت.

این فیلم روایت زنی به نام مینا، ساکن مازندران است که مخارج زندگی خود را با مسافر کشی بدست می‌آورد و امید همسر او جویای کار ولی همچنان بیکار است. حاصل ازدواج مینا و امید دختری ۷ساله به نام پریاست. مژگان خواهر مینا برای اینکه فشار مخارج مینا را کم کند پایین خانه خود را بدون اجاره به مینا و امید برای زندگی می‌دهد. داستان از آنجا شروع می‌شود که امید با دوست مینا وارد رابطه شده و خیانت می‌کند. مینا بعد از فهمیدن ماجرا تصمیم به بر ملا کردن خیانت برای خانواده خود می‌گیرد، ولی امید با مکر و حیله داستان خیانت را در نظر خانواده سنتی مینا بر عکس می‌کند و حتی تا محله و فامیل‌ها هم پیش می‌رود و انقدر به مینا از سوی خانواده سنتی‌اش و جامعه فشار روحی وارد می‌شود که مینا در نهایت با تصمیم خودکشی خود را در دریا غرق می‌کند.

این فیلم با بازی شراره رخام ، مهدی امینی خواه، آتش تقی پو ، منصوره مرادی، سعید رضا صفت ، ثنا قدوسی و سمیه قربانی به میز تدوین ارسال شد.
لازم به ذکر است : تهیه کننده ایت تله فیلم بر عهده: فرشته قنبری ، نویسنده و کارگردان: پوریا قلی زاده ،‌ مدیر فیلم برداری: ابوالفضل حاجب ، مدیر تولید: سعید رضا صفت ،دستیار کارگردان: حسن مرادی ، منشی صحنه: الهام نباله، گریم: علیرضا غدیری، طراح لباس: نرگس حسینی ، صدابردار: حسن کرامتی ،مدیر تدارکات: صدیقه مداح است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار