رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر درباره از بیش از ۲ هزار و ۶۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور از سوی صندوق اعتباری هنر به سازمان تأمین اجتماعی خبر داد. سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: اصلی‌ترین تکلیف ما در صندوق، بیمه تامین اجتماعی است و تلاش ما در این دوره ۴ ساله بر […]

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر درباره از بیش از ۲ هزار و ۶۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور از سوی صندوق اعتباری هنر به سازمان تأمین اجتماعی خبر داد.

سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: اصلی‌ترین تکلیف ما در صندوق، بیمه تامین اجتماعی است و تلاش ما در این دوره ۴ ساله بر توسعه خدمات بیمه تامین اجتماعی بنا شد. خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد بیمه‌شدگان صندوق از ۱۹ هزار نفر در انتهای سال ۹۵ به حدود ۴۵ هزار نفر رسیده است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲ هزار و ۶۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور از سوی صندوق اعتباری هنر به سازمان تامین اجتماعی معرفی شدند.

او با اشاره به پرداخت حق بیمه سه ماهه فصل بهار توضیح داد: حق بیمه سهم اعضا برای فرورین را در تیرماه به حساب اعضا واریز کردیم و امروز ۵ میداد ماه حق بیمه اردیبهشت ماه نیز واریز خواهد شد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پایان تصریح کرد: برخورداری از خدمات بیمه تامین اجتماعی موجب امنیت شغلی و آرامش خاطر اعضا می‌شود. خوشبختانه اکنون با اقداماتی که در زمینه معرفی اصحاب فرهنگ و هنر در سازمان تامین اجتماعی صورت گرفت به نقطه بهتری در این زمینه رسیده‌ایم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار