رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «سریالیست» در چهارمین قسمت با حضور عوامل سریال «نوروز رنگی» همراه است و در بخش پرونده هفته نیز به سریال‌های قومیتی می‌پردازد. چهارمین قسمت از برنامه سریالیست که امشب روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود، پدرام کریمی میزبان علیرضا مسعودی (علی مشهدی) کارگردان و بازیگر سریال نوروز رنگی است و یوسف تیموری دیگر بازیگر این سریال نیز به برنامه می‌آید. در بخش نوستالژی بیوک […]

برنامه «سریالیست» در چهارمین قسمت با حضور عوامل سریال «نوروز رنگی» همراه است و در بخش پرونده هفته نیز به سریال‌های قومیتی می‌پردازد.

چهارمین قسمت از برنامه سریالیست که امشب روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود، پدرام کریمی میزبان علیرضا مسعودی (علی مشهدی) کارگردان و بازیگر سریال نوروز رنگی است و یوسف تیموری دیگر بازیگر این سریال نیز به برنامه می‌آید.

در بخش نوستالژی بیوک میرزایی بازیگر پیشکسوت به بهانه مرور خاطرات سریال محبوب روزگار جوانی به برنامه سریالیست می‌آید. سریال خاطره انگیزی که پس از قریب به سه دهه فصل تازه آن در حال ساخت است.

اجرای بخش پرونده این هفته را علی عامل هاشمی برعهده دارد و به سریال‌هایی می‌پردازد که با محوریت قومیت‌ها ساخته شده است.

سری جدید سریالیست به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار