رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

امیرعلی مکرمی‌نژاد درباره فیلم سینمایی «پایان نزدیک است» که در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین شده است و پروژه جدید خود توضیح داد. امیرعلی مکرمی‌نژاد کارگردان سینما درباره کارهای جدید توضیح داد: درحال حاضر جدیدترین فیلم سینمایی من با عنوان «پایان نزدیک است» از پلتفرم فیلم نت در حال پخش است که  این اثر سینمایی را به پلتفرم […]

امیرعلی مکرمی‌نژاد درباره فیلم سینمایی «پایان نزدیک است» که در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین شده است و پروژه جدید خود توضیح داد.
امیرعلی مکرمی‌نژاد کارگردان سینما درباره کارهای جدید توضیح داد: درحال حاضر جدیدترین فیلم سینمایی من با عنوان «پایان نزدیک است» از پلتفرم فیلم نت در حال پخش است که  این اثر سینمایی را به پلتفرم فیلم نت هدیه کرده‌ام و قرار است درآمدهای آن خرج مستمندان شود. این فیلم سینمایی که کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را خودم بر عهده دارم سال ۹۵ فیلمبرداری شده است.
وی افزود: «پایان نزدیک است» محصول موسسه فیلمسازی ستایش فیلم ایرانیان است. در این فیلم سینمایی چهار بازیگر جدید را به سینمای ایران معرفی کرده‌ام؛ حامد قریشی، امین طریقت، محمدحسین حقیقی و غزاله امیری این چهار بازیگر جدید سینمای ایران هستند. در این کار نادر طریقت به عنوان مشاور کارگردان در کنارم حضور داشت.
این کارگردان درباره فیلم جدید خود نیز گفت: یک فیلم سینمایی جدید را مهرماه جلوی دوربین می‌بروم که البته هنوز نامی برای آن مشخص نشده است. این فیلم سینمایی احتمالاً در تاجیکستان جلوی دوربین خواهد رفت.
وی ادامه داد: محور فیلم جدیدم نمایشنامه‌ای از استاد بهرام بیضایی است. در این کار تنها حامد قریشی و امین طریقت بازیگران ایرانی هستند و دیگر بازیگران همگی از هنرمندان تاجیک هستند. این فیلم به کمبود آب در جهان اشاره دارد.
مکرمی‌نژاد در پایان تاکید کرد: در فیلمسازی بیشتر به دنبال اقتباس هستم یعنی دوست دارم فیلم‌هایم برگرفته از رمان ها یا نمایشنامه‌ها باشد.
فیلم «پایان نزدیک است» برداشتی آزاد از نمایشنامه در انتظار گودو اثر ساموئل بکت، کتاب افسانه سیزیف اثر آلبر کامو، نمایشنامه پرنده آبی اثر موریس مترلینگ، نقاشی شام آخر اثر لئوناردو داوینچی، مجسمه چشمه اثر مارسل دوشان و کتاب‌های آسمانی وقایع یوم الساعه (روز رستاخیز) است.
این فیلم داستان چهار شخصیت داعشی، طالبانی، جهادگر نکاح و یکی از پادشاهان عرب در زمان توقف کنار خرابه‌های دکل نفتی قبل و بعد از زدن شیپور توسط اسرافیل را روایت می‌کند.
منبع : صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار