رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

انیمیشن «ستارگان زیر باران» به کارگردانی سارا نامجو به بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه چهاردهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی در سانفرانسیسکو راه یافت. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، جشنواره فیلم‌های ایرانی در سانفرانسیسکو امسال در دو روز ۱۸ و ۱۹ سپتامبر(۲۸ و ۲۹ شهریور ماه) […]

انیمیشن «ستارگان زیر باران» به کارگردانی سارا نامجو به بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه چهاردهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی در سانفرانسیسکو راه یافت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، جشنواره فیلم‌های ایرانی در سانفرانسیسکو امسال در دو روز ۱۸ و ۱۹ سپتامبر(۲۸ و ۲۹ شهریور ماه) در کشور آمریکا برگزار می‌شود.

در این جشنواره حدود ۶۰ فیلم ایرانی در بخش‌های مسابقه بلند سینمایی، کوتاه داستانی و انیمیشن با هم به رقابت خواهند پرداخت. «ستارگان زیر باران» درباره معجزه‌های کوچکی است که دشواری‌های زندگی را قابل تحمل می‌کنند.

عوامل تولید انیمیشن «ستارگان زیر باران» عبارتند از نویسنده و کارگردان: سارا نامجو، انیماتور: سینا امیری، فرزانه حقیقت، جلوه‌های ویژه: امیر صفاییان، طراحی صدا و صدا گذاری:علیرضا علویان، موسیقی: میلاد موحدی، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار