رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «گلوله‌های تعمید» به‌نویسندگی و کارگردانی زیور حجتی  جایزه بهترین طراحی صحنه از جشنواره فیلم Idlewild آمریکا را دریافت کرد. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جشنواره فیلم Idlewild آمریکا جایزه بهترین طراحی صحنه سومین دوره خود را به  فیلم کوتاه «گلوله‌های تعمید» به‌نویسندگی و کارگردانی زیور حجتی اهدا کرد. این فیلم […]

فیلم کوتاه «گلوله‌های تعمید» به‌نویسندگی و کارگردانی زیور حجتی  جایزه بهترین طراحی صحنه از جشنواره فیلم Idlewild آمریکا را دریافت کرد.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جشنواره فیلم Idlewild آمریکا جایزه بهترین طراحی صحنه سومین دوره خود را به  فیلم کوتاه «گلوله‌های تعمید» به‌نویسندگی و کارگردانی زیور حجتی اهدا کرد.

این فیلم کوتاه همچنین به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم Arizona Underground Film Festival  راه یافت. این جشنواره بهترین جشنواره فرقه‌ای ایالت آریزونا است که  فیلم‌هایی با نگاه  مستقل و خلاقانه را مد نظر دارد و چهاردهمین دوره آن در تاریخ ۱۷ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۱  برگزار می‌شود.

عوامل ساخت این فیلم عبارت‌اند از:

نویسنده و کارگردان: زیور حجتی

بازیگر: اکبر خلقی

فیلم‌بردار: مجتبی اسپنانی

صدابردار: علی کاظمی

تدوین: مجتبی اسپنانی

طراح صدا، صدا گذار: علیرضا نکولعل تک

طراح گریم: مینا طهماسبی

طراح صحنه و لباس: زیور حجتی

مدیر تولید: نرگس علیزاده

طراح پوستر: سالار نادرپور

تهیه‌کننده: زیور حجتی و دفتر تخصصی سینما اصفهان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار