رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

برنامه «ترین ها» شبکه رادیویی صبا طنازترین فوتبالیست های کشورمان از نگاه مخاطبان را معرفی می کند. به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «ترین ها» با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران و جهان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می شود. این برنامه […]

برنامه «ترین ها» شبکه رادیویی صبا طنازترین فوتبالیست های کشورمان از نگاه مخاطبان را معرفی می کند.

به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «ترین ها» با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران و جهان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می شود.

این برنامه در هفته جاری به سراغ ورزش و بازی فوتبال رفته است و قصد دارد با مشارکت مخاطبان طناز ترین فوتبالیست ایرانی را از بین علی انصاریان، پژمان جمشیدی، فیروز کریمی، مهرداد میناوند، علی پروین، وحید قلیچ، علیرضا بیرانوند، خداداد عزیزی، برادران فنونی زاده و علی اکبر استاد اسدی ازنگاه مخاطبان معرفی کند.

ترین ها در طول هفته در فضای مجازی اسامی این فوتبالیست ها را مطرح می کند تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به ترین ها از نظر مخاطبان برسند. این برنامه در فضایی شاد و پرانرژی تقدیم مخاطبان می شود.

در هر برنامه بخش ویژه مخاطبان با نام «زرشک زرین» به شنوندگانی که در طول هفته از طریق فضای مجازی اسامی و آرای خود را ثبت می‌کنند تعلق می گیرد، اجرای این بخش بر عهده شهره احمد وند است.

اجرای بخش «ترین های جهان» که از ترین های جهان برای شنوندگان می گویند، بر عهده مریم اویسی از پژوهشگران برنامه است.

برنامه «ترین ها» روزهای جمعه ساعت ۱۷ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله، اجرای شاهین جمشیدی، پژوشکری مریم اویسی و شهره احمدوند و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار راهی آنتن صبا می شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار