رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

جیمی لی کرتیس ستاره فیلم های «هالووین» جایزه افتخاری شیرطلایی ونیز را دریافت کرد. به نقل از سایت جشنواره، فستیوال فیلم ونیز شب گذشته ۸ سپتامبر دومین جایزه افتخاری رویداد امسال خود را به جیمی لی کرتیس بازیگر فیلم های «هالووین» و دختر تونی کرتیس و جنت لی اهدا کرد. جیمی لی کرتیس در مراسم شب گذشته از پدر و مادر خود یاد کرد […]

جیمی لی کرتیس ستاره فیلم های «هالووین» جایزه افتخاری شیرطلایی ونیز را دریافت کرد.

به نقل از سایت جشنواره، فستیوال فیلم ونیز شب گذشته ۸ سپتامبر دومین جایزه افتخاری رویداد امسال خود را به جیمی لی کرتیس بازیگر فیلم های «هالووین» و دختر تونی کرتیس و جنت لی اهدا کرد.

جیمی لی کرتیس در مراسم شب گذشته از پدر و مادر خود یاد کرد و گفت: آنها افتخار خواهند کرد که بدانند دختر کوچک شان این جایزه را دریافت کرده است. فکر می کنم شما این جایزه را به آن دو اهدا کرده اید و بنابراین من هم از پدر و مادرم تشکر می کنم.

بازیگر «ماهی به نام واندا» در بخش دیگری از سخنرانی خود در این مراسم با زبان ایتالیایی به قربانیان مسائل مختلف دنیا ادای احترام کرد و گفت: از این جایزه و افتخار بزرگ که نصیب من کرده اید تشکر می کنم. من این جایزه را به قربانیان و بازماندگان خشونت از هر نوعش؛ فیزیکی، سیاسی، روحی، جنسی، روانی، فرهنگی، عاطفی و خانگی تقدیم می کنم.

هفتاد و هشتمین دوره جشنواره ونیز هم اکنون در حال برگزاری است و تا روز ۱۱ سپتامبر ادامه دارد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار