رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

کارگردان انیمیشن «دست و تخم مرغ» با اشاره به فضای فانتزی آن، گفت مضمون این انیمیشن هشداری درباره تضییع حقوق حیوانات توسط انسان است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فرانک غروی درباره داستان انیمیشن «دست و تخم مرغ» گفت: دخترکی با یک پرنده […]

کارگردان انیمیشن «دست و تخم مرغ» با اشاره به فضای فانتزی آن، گفت مضمون این انیمیشن هشداری درباره تضییع حقوق حیوانات توسط انسان است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فرانک غروی درباره داستان انیمیشن «دست و تخم مرغ» گفت: دخترکی با یک پرنده کوچولو ملاقات میکند و تصمیم می‌گیرد به او در پیدا کردن تخم گمشده اش کمک کند. آنها با هم به سفری در سرزمین پرنده ها می‌روند تا دزد تخم مرغ‌ها را پیدا کنند. این انیمیشن با تکنیک دو بعدی کامپیوتری ساخته شده و زمان آن حدود شش دقیقه است.

وی ادامه داد: من به عنوان انیماتور فعالیت می‌کنم و «دست و تخم مرغ» اولین فیلم من است که پایان نامه من بود و خوشبختانه امکان تولید آن فراهم شد. هدف من از ساخت فیلم اشاره به نادیده گرفتن حقوق حیوانات توسط انسان بود. مخاطب مد نظر من بزرگسالان بودند، اما با توجه به فضای فانتزی فیلم، برای کودکان هم مناسب است.

غروی با اشاره به حضور «دست و تخم مرغ» در جشنواره انیماتریکس فنلاند گفت: این انیمیشن به زودی در دو جشنواره نمایش داده خواهد شد. «دست و تخم مرغ» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار