رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم کوتاه «جام جهانی» ساخته سحر نورمنور در جشنواره بین‌المللی Imagine This Women’s Film  آمریکا و جشنواره بین‌المللی  Mystic آمریکا حضور خواهد داشت. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم Imagine This Women’s  آمریکا و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم Mystic آمریکا میزبان فیلم کوتاه «جام جهانی» به‌کارگردانی مریم خدابخش و تهیه کنندگی علی تابع‌امام […]

فیلم کوتاه «جام جهانی» ساخته سحر نورمنور در جشنواره بین‌المللی Imagine This Women’s Film  آمریکا و جشنواره بین‌المللی  Mystic آمریکا حضور خواهد داشت.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم Imagine This Women’s  آمریکا و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم Mystic آمریکا میزبان فیلم کوتاه «جام جهانی» به‌کارگردانی مریم خدابخش و تهیه کنندگی علی تابع‌امام خواهند بود.

«جام جهانی» روایت‌گر داستان زن و شوهری است که قصد مهاجرت دارند و تا رسیدن به هدفشان زمانی نمانده است که رازی بین آن‌ها بر ملا می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم Imagine This Women’s Film Festival (ITWIFF)  آمریکا که همه ساله با هدف تقویت و توانمندسازی فیلم‌سازان زن مستقل و مشتاق سراسر جهان در بروکلین آمریکا برگزار می‌شود شامل فیلم‌های قوی، جسورانه و با اصالت ساخته شده توسط فیلم‌سازان و قصه‌گوهای زن، پرسش و پاسخ، پنل‌های آموزشی و رویدادهای ویژه خواهد بود و آثاری را که حداقل یکی از عوامل آن شامل کارگردان، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس، فیلم‌بردار، تدوین‌گر، و غیره، زن باشد را می‌پذیرد.

ششمین دوره این جشنواره از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ سپتامبر سال جاری میزبان آثار کوتاه و سینمایی است.

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم Mystic آمریکا که همه ساله در میستیک آمریکا برگزار می شود از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ اکتبر سال جاری میزبان آثار کوتاه و سینمایی خواهد بود.

مریم خدابخش در زمینه کارگردانی ، فیلمنامه نویسی ، تدوین ، طراحی پوستر ، کار پخش فیلم و تهیه کنندگی فعالیت می کند. او معتقد است که هر یک از ما صدایی داریم و ماموریت ما به عنوان انسان در این جهان این است که صدای منحصر به فرد خود را بیابیم و آن را به مردم ارائه دهیم تا بدین گونه به آن ها کمک کنیم. یکی از راه های انتقال صدا سینما است.

گفتنی است به‌تازگی پنجمین جشنواره فیلم Lost River آمریکا نیز (۹ تا ۱۲ سپتامبر) میزبان «جام جهانی» بود.

اسامی عوامل سازنده فیلم‌ کوتاه جام جهانی(world cup) به شرح زیر است:

زهرا آقاپور ، علی تابع امام ، کیان زارعی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

نویسنده و کارگردان: مریم خدابخش، مدیر فیلم ‌برداری: احسان اسکندری، صدابردار: شهرام متولی باشی، صداگذار: عبدالرضا حیدری، تدوین: مریم خدابخش ، اصلاح رنگ و نور: علی شعبانی، گریمور: محسن صالحی، دستیار گریم: آرزو یازرلو ، جلوه های ویژه : روح الله رضایی ، نجمه امینی ، مترجم: مهدی عرب ، مالک سامرایی ، مدیر تولید: پرویز خدابخش ، مدیر تدارکات: جمیله سلیمی ، دستیاران فیلم‌ بردار: علی کرمی ، بابک بابازاده ، مهدی سلیمی، عکاس: علیرضا خدابخش ، مشاور تولید: پیمان جعفری ، تهیه کننده: علی تابع‌امام

انجمن سینمای جوانان ایران پخش بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار