رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تهیه‌کننده سریال «بعد از آزادی» از احتمال پخش آن پس از سریال «افرا» خبر داد. سعید سعدی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون اظهار کرد: سریال «بعد از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر را آماده پخش دارم که بنا به دلایلی هنوز موقعیت پخش آن فراهم نشده است. این مجموعه شاید بعد از سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی راهی آنتن شبکه یک شود. وی […]

تهیه‌کننده سریال «بعد از آزادی» از احتمال پخش آن پس از سریال «افرا» خبر داد.

سعید سعدی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون اظهار کرد: سریال «بعد از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر را آماده پخش دارم که بنا به دلایلی هنوز موقعیت پخش آن فراهم نشده است. این مجموعه شاید بعد از سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی راهی آنتن شبکه یک شود.

وی افزود: سریال دیگری که مشغول ساخت آن هستم فصل‌دوم ‌سریال «نجلا» است. این کار درحال حاضر در تهران مقابل دوربین رفته است. همچنین تصمیم دارم به زودی یک فیلم سینمایی با مضمون اجتماعی تهیه کنم. قرار است کارگردانی این کار را یک فیلم‌اولی برعهده بگیرد و مشخصات کامل پروژه را به زودی رسانه‌ای می‌کنم.

سعدی در پاسخ به این پرسش که آیا علاقه‌ای به تولید فیلم یا سریالی در حوزه پلتفرم‌ها دارد یا خیر، بیان کرد: این روزها به اندازه‌ای در تلویزیون و سینما درگیر و پرمشغله هستم که فرصتی برای فعالیت در پلتفرم‌ها پیش نمی‌آید، هرچند هنوز هم کاری نتوانسته است من را وسوسه کند که در این حوزه جدید ورود کنم.

این تهیه‌کننده در پایان تاکید کرد: نسبت به پلتفرم‌ها و فعالیت در آن ها هیچگونه نگاه منفی ندارم. برخی مواقع عده‌ای برای این که این عرصه را دوست ندارند در آن فعالیت نمی‌کنند ولی کار من تهیه‌کنندگی است پس چندان برایم فرقی نمی‌کند کاری تلویزیونی باشد یا سینما یا پلتفرم، تنها چیزی که برای من اهمیت بالایی دارد کیفیت و اثرگذاری است که من را همیشه تشویق به تهیه می‌کند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار