رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، تله فیلم «بازنشستگی» نوشته شقایق عوض زاده که به علت کرونا با حداقل تعداد عوامل به کارگردانی و تهیه کنندگی شقایق عوض زاده، مدیر فیلمبرداری مسعود معصومی نیک قلب، طراح صحنه حمید عوض زاده، طراح لباس ملیحه سادات حسینی دلچه، دستیاری علیرضا وطن خواه و… بازی […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، تله فیلم «بازنشستگی» نوشته شقایق عوض زاده که به علت کرونا با حداقل تعداد عوامل به کارگردانی و تهیه کنندگی شقایق عوض زاده، مدیر فیلمبرداری مسعود معصومی نیک قلب، طراح صحنه حمید عوض زاده، طراح لباس ملیحه سادات حسینی دلچه، دستیاری علیرضا وطن خواه و… بازی هنرجویان نوپا دوره بازیگری، قربان سمش ناتری و صمد بخشیان و… از ۲۵ شهریور کلید خورد.

بازنشستگی فیلمی با موضوعیت فداکاری والدین میباشد که روایت پدری بازنشسته ست، که حاصل تلاش تمام عمرش را فدای فرزندش می‌کند
پروژه دوم  همزمان این کارگردان جوان، مجموعه «اعتراف» نام دارد که طرحی جدید، شامل اعترافات افراد مختلفی ست که به خود و زندگی خود بدهکارند.
این مجموعه شامل حضور بازیگرانی است که در آرزو و تلاش برای رسیدن به بازیگری سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اند و در این مجموعه فرصت حضور داشته اند.
«اعتراف» طرحی بلند مدت بوده که بعد از ۴۰ روز پیش تولید، از ۴ شهریور ۱۴۰۰ به کارگردانی و تهیه کنندگی شقایق عوض زاده در تهران کلید خورده و فیلمبرداری آن توسط مسعود معصومی نیک قلب انجام می‌شود. پیش‌بینی می‌شود به علت تعدد لوکیشن ها و حضور بازیگران شهرهای مختلف ایران در این طرح، فیلمبرداری این مجموعه تا اواخر پاییز ادامه داشته باشد.
از جمله بازیگران نوپایی که تا کنون در این طرح جلو دوربین رفته اند می‌توان به آقای سودمند (تهران)، محسن حسینی (تهران) ، مهدی اکبرزاده (تهران) ، محمد رضا محمدی (خوزستان) ، سمیه رضایی(خوزستان) ، غلامرضا رضایی اصل، صمد بخشیان (فارس)، علیرضا وطن خوان (اردبیل)، قربان شمس ناتری (مازندران)  و… اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار