رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 08:50
  • کد خبر : 76614
  • هنرمندان
  • چاپ خبر : پس از «نجلا» و «از سرنوشت» مشغول نگارش کتاب می‌شوم

سیدمهرداد ضیایی بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین فعالیت‌های خود توضیح داد. سیدمهرداد ضیایی بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد: هم اکنون مشغول بازی در سریال «نجلا ۲» به کارگردانی خیرالله تقیان‌ پور هستم. تهیه‌کنندگی این سریال را سعید سعدی بر عهده دارد و حسام منظور، آزیتا حاجیان، مهراوه شریفی‌نیا و… بازیگرانی هستند که با آن ها در این سریال همبازی […]

سیدمهرداد ضیایی بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین فعالیت‌های خود توضیح داد.

سیدمهرداد ضیایی بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد: هم اکنون مشغول بازی در سریال «نجلا ۲» به کارگردانی خیرالله تقیان‌ پور هستم. تهیه‌کنندگی این سریال را سعید سعدی بر عهده دارد و حسام منظور، آزیتا حاجیان، مهراوه شریفی‌نیا و… بازیگرانی هستند که با آن ها در این سریال همبازی هستم.

وی افزود: همچنین در سریال «از سرنوشت» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان نیز به صورت هم‌زمان با «نجلا» بازی می‌کنم که کارگردانی آن را محمدرضا خردمندان بر عهده دارد. این مجموعه یک کار اجتماعی و با محوریت جوان‌ها است.

این بازیگر درباره شرایط کار کردن در ایام کرونایی توضیح داد: برای ما شرایط کار به گونه ای است که انگار کرونا وجود ندارد! چندین بار موقعیتی مهیا شده است تا از ما تست کرونا بگیرند ولی آیا می‌شود هر روز تست داد؟ البته که خوشبختانه من دوز اول واکسن را دریافت کرده‌ام‌.

ضیایی درباره فعالیت‌هایی که پیش‌تر در شبکه نمایش خانگی داشته است، بیان کرد: در سال‌های گذشته در مجموعه «قلب یخی» و «آسپرین» بازی کرده‌ام. از نظر من فضای جدید نمایش بسیار مثبت است چراکه بسیاری از فضاهای خالی در حوزه نمایش به واسطه تولیدات پلتفرم‌ها پر می‌شود.

بازیگر سریال «از سرنوشت» در پایان گفت: ترجیح می‌دهم پس از بازی در «نجلا» به نگارش مشغول شوم و کتاب‌هایی را که مدت‌هاست دوست دارم به پایان برسانم، به سرانجام برسانم. کتاب اول درباره تاریخ اجتماعی تهران است و دیگری مجموعه شعری است که در انتظار موقعیتی برای اتمام آن هستم. در نهایت نیز یک مجموعه داستان دارم که آن را از عربی به فارسی ترجمه کرد‌ه‌ام و در تلاشم وارد بازار شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار