رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
  • جمعه 26 شهریور 1400 - 08:16
  • کد خبر : 76723
  • تئاتر
  • چاپ خبر : آخرین وضعیت بازگشایی تالار مولوی

مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد هنوز دانشگاه تهران ابلاغیه و دستورالعملی درباره زمان و چگونگی بازگشایی مجدد این مرکز نداده و این مجموعه با انباشت تعهدات اجرایی یک سال و نیم گذشته مواجه است. امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره وضعیت بازگشایی و از سرگیری فعالیت‌های این مرکز تئاتر دانشگاهی، گفت: ما برای […]

مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد هنوز دانشگاه تهران ابلاغیه و دستورالعملی درباره زمان و چگونگی بازگشایی مجدد این مرکز نداده و این مجموعه با انباشت تعهدات اجرایی یک سال و نیم گذشته مواجه است.

امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره وضعیت بازگشایی و از سرگیری فعالیت‌های این مرکز تئاتر دانشگاهی، گفت: ما برای از سرگیری اجراهای عمومی در مرکز تئاتر مولوی قائل به تصمیمات کلان دانشگاه تهران درباره زیرمجموعه‌هایش هستیم و هنوز دانشگاه تهران به ما ابلاغیه و دستورالعملی درباره اینکه از چه زمانی می‌توانیم فعالیت‌های حضوری خود را از سر بگیریم، ابلاغ نکرده است.

وی ادامه داد: اداره کل هنرهای نمایشی هم هنوز مجوزی در خصوص از سرگیری فعالیت‌های حضوری سالن‌های دولتی صادر نکرده است، هر چند می‌دانم در حال رایزنی با ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور گرفتن تأیید برای بازگشایی مجدد سالن‌ها هستند.

حریری با اشاره به تعهدات اجرا نشده یک سال و نیم اخیر مرکز تئاتر مولوی به دلیل شرایط و تعطیلی‌های کرونایی، یادآور شد: این وضعیت برنامه‌ریزی‌های ما را دچار اختلال کرده و با انباشت تعهدات اجرایی یک سال و نیم اخیر مواجه هستیم. ضمن اینکه برگزیدگان جشنواره تئاتر دانشگاهی هم در نوبت اجرا قرار دارند و باید طبیعتاً تا قبل از دوره جدید جشنواره تئاتر دانشگاهی اجرای عمومی خود را سپری کنند.

مدیر مرکز تئاتر مولوی تأکید کرد: در بهترین شرایط اگر طی روزهای پیش رو مجوز از سرگیری فعالیت‌های حضور در تالار مولوی صادر شود تا یک سال آینده جدول برنامه‌هایمان روی کاغذ پر است مگر اینکه برخی گروه‌ها نتوانند با شرایط جدید خود را تطبیق دهند و ما به دنبال گروه‌های جایگزین برای اجرا باشیم.

وی در پایان سخنان خود ضمن اظهار امیدواری برای مشخص شدن هر چه سریع‌تر وضعیت، گفت: در هفته جاری فراخوان ششمین دوره نمایشنامه خوانی مولوی را منتشر می‌کنیم و فارغ از بازگشایی مجدد یا ادامه وضعیت فعلی، بر مبنای شرایط این دوره را طی ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی یا حضوری برگزار خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار