رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 17 April

فیلم سینمایی «نه» به نویسندگی و کارگردانی شاهین رشیدی در پنج رشته جشنواره «BIMIFF» برزیل نامزد شد. به نقل از روابط عمومی، فیلم سینمایی «نُه» به نویسندگی و کارگردانی شاهین رشیدی و تهیه‌کنندگی شاهین باباپور و شاهین رشیدی با پنج کاندید در یازدهمین دوره جشنواره «BIMIFF» در ریودژنیرو برزیل به نمایش درمی‌آید. این بیست و چهارمین حضور بین‌المللی فیلم «نُه» است […]

فیلم سینمایی «نه» به نویسندگی و کارگردانی شاهین رشیدی در پنج رشته جشنواره «BIMIFF» برزیل نامزد شد.

به نقل از روابط عمومی، فیلم سینمایی «نُه» به نویسندگی و کارگردانی شاهین رشیدی و تهیه‌کنندگی شاهین باباپور و شاهین رشیدی با پنج کاندید در یازدهمین دوره جشنواره «BIMIFF» در ریودژنیرو برزیل به

نمایش درمی‌آید.

این بیست و چهارمین حضور بین‌المللی فیلم «نُه» است که در پنج رشته بهترین فیلم بلند سینمایی، بهترین کارگردانی فیلم بلند، بهترین فیلمنامه فیلم بلند، بهترین طراحی صدای فیلم بلند و بهترین تدوین فیلم بلند در جشنواره «BIMIFF» برزیل کاندید شده است.

جشنواره «BIMIFF»  در حال برگزاری است و هفته آخر سپتامبر ۲۰۲۱ نتایج برندگان آن اعلام می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم «نُه» که در ژانر وحشت ساخته شده، آمده است: «عکاس جوان و مرموزی سالانه هشت جوان را انتخاب کرده و به منطقه‌ای دورافتاده می‌برد تا آیین سالانه‌اش را به جا بیاورد. شخصیت‌های قصه اما از سرنوشت هولناکی که انتظارشان را می‌کشد، بی‌خبر هستند.»

شاهین رشیدی، سارینا ترقی، حامد ناوشکی، مایا غضنفری، نصیر محمد رضایی، ادیب وکیلی، سارینا رزاق و امیرمحمد رجبی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم سینمایی چندی پیش در سینماهای هنروتجربه نیز به اکران درآمد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار