رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

جشنواره بین‌المللی فیلم SIN آمریکا جایزه بهترین کارگردانی خود را به زیور حجتی برای فیلم  کوتاه «گلوله‌های تعمید» اهدا کرد. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «گلوله‌های تعمید» به نویسندگی و کارگردانی زیور حجتی که در بخش بهترین فیلم سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم SIN آمریکا نامزد شده بود، […]

جشنواره بین‌المللی فیلم SIN آمریکا جایزه بهترین کارگردانی خود را به زیور حجتی برای فیلم  کوتاه «گلوله‌های تعمید» اهدا کرد.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «گلوله‌های تعمید» به نویسندگی و کارگردانی زیور حجتی که در بخش بهترین فیلم سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم SIN آمریکا نامزد شده بود، جایزه بهترین کارگردانی این جشنواره را دریافت کرد.

جشنواره بین‌المللی فیلم SIN، یک تجربه ترسناک تعاملی را از دریچه فیلم رقم می‌زند و با هدف ارتباط دو سویه فیلم‌سازان این حوزه با یکدیگر و با مخاطبان به نمایش بهترین فیلم‌های مستقل ژانر وحشت  از سراسر جهان می‌پردازد.

گفتنی‌است فیلم کوتاه «گلوله های تعمید»  همچنین به بخش مسابقه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم Cellu l’art آلمان ( ۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱ ) و بخش مسابقه  هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم  Hobnobben آمریکا ( ۱۵ تا ۱۷ اکتبر۲۰۲۱ ) راه یافته است.
همچنین فیلم‌های کوتاه «گلوله های تعمید» و «فنگ‌شویی وارونه» iv n, shoji زیور حجتی در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین طراحی صحنه و لباس و طراحی گریم، نامزد دریافت جایزه از هفتمین جشنواره بین‌المللی The Short Film Awards آمریکا شده‌اند که این جشنواره در تاریخ ۱۹ و ۲۰ نوامبر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار