رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

ماریون کوتیار در جشنواره «سن سباستین» از جنبش «#من_هم» دفاع کرد و آن را یک انقلاب واقعی خواند. به نقل از ورایتی، ماریون کوتیار بازیگر فرانسوی برنده جایزه اسکار که جمعه شب ۱۷ سپتامبر جایزه افتخاری یک عمر دستاورد جشنواره سن سباستین باارزش ترین فستیوال کشورهای اسپانیایی زبان را از دستان پنه لوپه کروز بازیگر مطرح اسپانیایی دریافت کرد […]

ماریون کوتیار در جشنواره «سن سباستین» از جنبش «#من_هم» دفاع کرد و آن را یک انقلاب واقعی خواند.

به نقل از ورایتی، ماریون کوتیار بازیگر فرانسوی برنده جایزه اسکار که جمعه شب ۱۷ سپتامبر جایزه افتخاری یک عمر دستاورد جشنواره سن سباستین باارزش ترین فستیوال کشورهای اسپانیایی زبان را از دستان پنه لوپه کروز بازیگر مطرح اسپانیایی دریافت کرد در خلال جشنواره سن سباستین از جنبش «#من_هم» دفاع کرد و گفت: در سال های گذشته تبعیت از زنان در نظر عموم غیرقابل قبول بود اما امروزه از زمان جنبش «#من_هم» بیشتر در این باره صحبت می شود.

بازیگر فیلم «تلقین» و «نیمه شب در پاریس» افزود: جنبش «#من_هم» به زنان اجازه داد تا آزادانه صحبت کنند. این یک انقلاب واقعی و پرشور بود و من خوشحالم که در این دوره زندگی می کنم.

ستاره فرانسوی برنده اسکار درباره شرایط زنان در نتیجه این جنبش نیز عنوان کرد: امروزه ما زن ها می دانیم که می توانیم توسط جامعه ای از زنان و مردان مورد حمایت قرار بگیریم و این یک نکته مهم و اساسی است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار