رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
نسرین نکیسا در «سلام تهران» عنوان کرد:

درست بازی کردن بازیگر را مانا می‌کند نه ظاهر و لباس

نسرین نکیسا بازیگر تلویزیون در برنامه «سلام تهران» شبکه پنج از تجربیات حضورش در سریال‌های مختلف و بایدها و نبایدهای بازیگری گفت. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، نسرین نکیسا بازیگر سریال «گاندو» به عنوان مهمان در میز فرهنگ و هنر برنامه زنده «سلام تهران» حضور پیدا کرد و از تجربه بازی در […]

نسرین نکیسا بازیگر تلویزیون در برنامه «سلام تهران» شبکه پنج از تجربیات حضورش در سریال‌های مختلف و بایدها و نبایدهای بازیگری گفت.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، نسرین نکیسا بازیگر سریال «گاندو» به عنوان مهمان در میز فرهنگ و هنر برنامه زنده «سلام تهران» حضور پیدا کرد و از تجربه بازی در این سریال و دیگر کارهایش در حوزه بازیگری صحبت کرد.

این بازیگر با بیان اینکه خدارا شاکرم که سال ۱۴۰۰ سال پرکاری برایم بود، اظهار کرد: بنده اصالتا از ترک‌های قشقایی خطه فارس هستم. در تهران زندگی می‌کنم ولی بیشترین حضورم در شیراز بعد از شیوع کرونا بود که ۱۰ ماه به‌طول انجامید.

وی افزود: از آذر ۱۳۹۹ که به تهران برگشتم، درگیر بازی در کارهای تلویزیونی و حضور در سریال‌های «احضار»، «گاندو» و «جیران» شدم که در اوج همه‌گیری بیماری کرونا در آنها ایفای نقش کردم، درحالی که در همین پروژه‌ها نیز تعدادی از همکاران به کرونامبتلا شدند.

نکیسا یادآور شد: سر صحنه هر روز صبح تست‌های اولیه انجام و پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شد، اما کرونا ویروس هوشمندی است که رحمی ندارد، زمانی که به خانه برگشتم من و دخترم مبتلا شدیم و پس از قرنطینه کرونا را شکست دادیم.

این بازیگر خطاب به بانوانی که علاقه به بازیگری دارند، تصریح کرد: همیشه اعتقادم بر این بوده که زنان پتانسیل مادرانگی را دارند و می‌توانند هم در جامعه هم در خانه ایفای نقش کنند، مادرم که متاسفانه در قید حیات نیستند، به شغلم اطمینان و از بازیگر بودن من رضایت داشت.

وی از بازی در تله فیلم “ثامن” خبر داد و اعلام کرد: این فیلم به مناسبت اربعین حسینی تهیه می‌شود و قرار است از شبکه پنج پخش شود.

نکیسا در خصوص علت علاقه زیاد مخاطبان به سریال «گاندو»، اذعان داشت: این سریال دارای ویژگی صداقت بود و حقایق را مطرح کرد، شخصیت‌هایی که در این قصه بودند، مستند داشتند، مردم هم دلشان می‌خواهد واقعیت‌ها را ببینند، البته این سریال پایان مبهمی داشت که اگر فاش می‌شد جذابیتی نداشت، امیدواریم سری سوم «گاندو» نیز ساخته شود.

این بازیگر در پاسخ به اینکه لباس و ظاهر تا چه میزان در بازیگری موثر است، عنوان کرد: حس می‌کنم مخاطب می‌خواهد در نگاه اول زیبایی ببیند که می‌تواند در هر بخش باشد و جذابیت ایجاد کند، در جهان به این بخش قضیه با عنوان «استاتیک» توجه ویژه‌ای می‌شود، آن چیزی که بازیگر را مانا می‌کند درست بازی کردن نقش است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار