رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

رادیو نمایش و شبکه تلویزیونی نسیم، «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» اثر احمد دهقان را در برنامه «نمای رادیو» روی آنتن می برند. به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «نمای رادیو»که به همت رادیو نمایش و با همکاری شبکه تلویزیونی نسیم تولید شده است این بار به کتاب «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» اثر احمد دهقان با موضوع جنگ عراق […]

رادیو نمایش و شبکه تلویزیونی نسیم، «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» اثر احمد دهقان را در برنامه «نمای رادیو» روی آنتن می برند.

به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «نمای رادیو»که به همت رادیو نمایش و با همکاری شبکه تلویزیونی نسیم تولید شده است این بار به کتاب «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» اثر احمد دهقان با موضوع جنگ عراق علیه ایران می پردازد.

این کتاب که در سال ۱۳۵۷ منتشر شده است به دلیل سبک خاص نوشتاری اش درباره جنگ عراق علیه ایران جایزه بیست سال داستان نویسی، جایزه چهارمین دوره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس و جایزه بیست سال ادبیات پایداری را گرفته است.

داستان کتاب از زبان ناصر بیان می‌شود. ناصر رزمنده جوانی است که بارها سابقه شرکت در جبهه داشته است. در بین امتحانات مشق و درس را رها و به همراه دوستش علی راهی منطقه جنگی جنوب می‌شود. در آنجا ضمن دیدار مجدد با دوستان سابقش، از قریب‌الوقوع بودن عملیاتی «کربلای ۵» اطلاع می‌یابد. در حین عملیات بسیاری از دوستانش شهید و مجروح می‌شوند، خود او نیز مجروح شده و به پشت خط می‌آید و پس از آن اتفاقاتی رخ می دهد.

«نمای رادیو» به کارگردانی تلویزیونی امیر شعیبی، تهیه کنندگی رادیویی علی بهرامی، گویندگی ایوب آقاخانی، تصویربرداری محمد وکیلی اقدم، مهسا محمودی و صدابرداری علی حاجی نوروزی از چهارشنبه ۳۱ شهریورماه، ساعت ۱۰:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه تلویزیونی نسیم می رود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار