رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بابک حمیدیان با حضور در فیلم کوتاه داستانی «حقیقت مجازی» به کارگردانی نگار آذربایجانی هشداری به آیندگان داده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نقل از سوره مهر، «حقیقت مجازی» عنوان فیلم داستانی کوتاهی به کارگردانی نگار آذربایجانی است که در مرکز گسترش […]

بابک حمیدیان با حضور در فیلم کوتاه داستانی «حقیقت مجازی» به کارگردانی نگار آذربایجانی هشداری به آیندگان داده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نقل از سوره مهر، «حقیقت مجازی» عنوان فیلم داستانی کوتاهی به کارگردانی نگار آذربایجانی است که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده و همزمان با روز ملی سینما در پلتفرم «ودیو» در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «نوشین به همراه چهار دوست خود به خانه باغی که از مادربزرگش به ارث رسیده است نقل مکان می‌کند. در حین چیدمان اثاثیه منزل، پیامکی به یکی از دوستان می‌رسد که آدرس وب سایتی را معرفی می‌کند که همگان را از ورود به آن بر حذر می‌کند چرا که گذشتگانی که به آن سایت وارد شده‌اند همگی ناپدید شده‌اند. کنجکاوی یکی از افراد سبب ورود به سایت و به دنبال آن قطع برق منزل می‌شود. پس از آن یک به یک افراد خانه ناپدید می‌شوند و در آخر دختر جوان سفید پوش در حال بروز رسانی تصاویر آخرین طعمه‌های خود است و به دنبال آن هشداری دیگر برای آیندگان.»
بابک حمیدیان، روناک یونسی، عمار تفتی و اسماعیل میهن دوست بازیگران فیلم کوتاه داستانی «حقیقت مجازی» هستند.
گفتنی است، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با همکاری پلتفرم نمایش فیلم کوتاه «ودیو» همزمان با روز ملی سینما، ۲۸ اثر از تولیدات فیلم‌های کوتاه داستانی خود را در اختیار علاقمندان قرار داد.
منبع: سوره مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار