رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلم جنگ خودی به نویسندگی و کارگردانی جاوید فراهانی در چهاردهمین دوره جشنواره Philadelphia Asian American Film Festiva در آمریکا حضور دارد. فستیوال فیلادلفیا به عنوان بزرگترین جشنواره فیلم آسیایی و جزیره اقیانوس آرام در ساحل شرقی ایالات متحده و سومین جشنواره بزرگ در کشور تبدیل […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلم جنگ خودی به نویسندگی و کارگردانی جاوید فراهانی در چهاردهمین دوره جشنواره Philadelphia Asian American Film Festiva در آمریکا حضور دارد.
فستیوال فیلادلفیا به عنوان بزرگترین جشنواره فیلم آسیایی و جزیره اقیانوس آرام در ساحل شرقی ایالات متحده و سومین جشنواره بزرگ در کشور تبدیل شده است، که به حمایت از سازندگان فیلم و رسانه های آسیایی و جزیره آسیایی و اقیانوسیه (AAPI) اختصاص داده شده است.
این جشنواره بر آثار هنری تأکید می کند که مربوط به تجربه آسیایی است. در حال حاضر در چهاردهمین سال فعالیت خود، مفتخر است که ده ها فیلم مرتبط با فرهنگ مختلف را از طریق برنامه اصلی جشنواره در هر نوامبر و مجموعه نمایش در طول سال ، به مخاطبان گسترده و متنوع ارائه کرده است.
خلاصه داستان: مرد افلیجی که بر اثر سانحه رانندگی پاهایش را از دست داده و اکنون در کنج خانه نشینی به خرید و فروش دلار روی آورده است همچنین هر آن منتظر وقوع جنگ و تحریم است، حتی به قیمت کشته شدن انسانها در این نبرد، تنها برای اینکه دلارهایش گران‌تر شود تا با این سود و منفعت بتواند مخارج جراحی عمل پاهایش را بدست آورد و این آغاز ماجراست…
عوامل این فیلم عبارت اند از:

نویسنده و کارگردان: جاوید فراهانی

مشاور پروژه: حمیدرضا افشار

تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران و جاوید فراهانی

بازیگران: فرهاد نجفی و شیما خوش اقبال

تصویر بردار: رضا شاد

طراح گریم: علیرضا خورشید

صدا بردار: امیر عباس زاهدی

تدوین: علیرضا احمدی

جلوه های ویژه بصری: نیما شاعری

صداگذار: عرفان ابراهیمی

اصلاح رنگ و نور: ابوالفضل هاشم زاده

مدیر تولید: علی حاجیلو

دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر جاری

منشی صحنه: سپیده نادری

دستیاران تصویر: محمود اسکندری. ماهان شاد. محمد حمزه ای.

دستیار تدوین: محسن جوادی

موسیقی متن: محمد طالبی

عکاس: طاها کنشلو

طراح پوستر: حمید نصیری

پخش کننده: جاوید فراهانی
مترجم: کاوه جهانگیری

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار