رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم سینمایی «مرد حلزونی» در سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ورشو به نمایش در می‌آید. به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «مرد حلزونی» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مزدک میرعابدینی در بخش رقابتی «روح آزاد» سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ورشو به نمایش در می‌آید. جشنواره ورشو از جشنواره‌های رده الف جهانی و […]

فیلم سینمایی «مرد حلزونی» در سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ورشو به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «مرد حلزونی» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مزدک میرعابدینی در بخش رقابتی «روح آزاد» سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ورشو به نمایش در می‌آید.

جشنواره ورشو از جشنواره‌های رده الف جهانی و از معتبرترین جشنواره‌های اروپای شرقی ست که امسال از ۱۶ الی ۲۵ مهر (۸ تا ۱۷ اکتبر) در کشور لهستان به صورت حضوری برگزار می‌شود. این جشنواره از ۱۹۸۵ آغاز به کار کرده و از سال ۲۰۰۹ در رده جشنواره‌های الف جهان چون کن، برلین و ونیز و… قرار گرفته است.

«مرد حلزونی» درباره محمدعلی وندی، مردی سرگشته و خانه به دوش است… مردی که زندگی خود را در سفر و هجران طی کرده، عاشق شده، رها کرده، ازدواج کرده، فارغ شده… و حالا ۴۳ساله است، در آستانه‌ی بازگشت به ایران… به خانه‌ی کوچکش در تهران… و این آخرین روز او در امریکاست…

در «مرد حلزونی» وحدت یگانه، مارال ایراندوست، حامد تاجیک، فرزانه اسماعیلی، نیما شهیدی، حمیدرضا ضیافر، ماری تاناکا، گوئندلین پرلاهیل، ملوزین ماوری و مزدک میرعابدینی حضور دارند.

هایده صفی یاری: تدوینگر، کریستف رضاعی: موسیقی، آسمان محمدبیگی: راوی، ندا صارمی منفرد: برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان، آراد رزاقی، وینسنت والش: فیلمبرداران، انسیه ملکی: طراح و ترکیب صدا، سرشت دماوندی، فرهاد باقری: صدابرداران، جواد محمدبیگی: دستیار تهیه، فرهاد قدسی: اصلاح رنگ و نور، بیتا اخلاقی: جلوه‌های بصری، حامد بارئی طبری: طراح تیتراژ، آیدا اورنگ: مشاور رسانه‌ای و علی مصفا، کریستف رضاعی و مزدک میرعابدینی: سرمایه‌گذاران «مرد حلزونی» هستند.

طراح پوستر «مرد حلزونی» سارا عبدالملکی و پخش بین المللی فیلم به عهده پرشیا فیلم به مدیریت علی قاسمی ست.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار