رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

همزمان با هفته مقدس، ویژه برنامه «ماهچراغ» که با نقش راه آهن در جنگ و به مناسبت هفته دفاع مقدس تولید شده است  با اجرای احمد نجفی از  شبکه پنچ سیما پخش خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی این برنامه تلویزیونی؛ در اولین قسمت از این برنامه ترکیبی و گفتگو […]

همزمان با هفته مقدس، ویژه برنامه «ماهچراغ» که با نقش راه آهن در جنگ و به مناسبت هفته دفاع مقدس تولید شده است  با اجرای احمد نجفی از  شبکه پنچ سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی این برنامه تلویزیونی؛ در اولین قسمت از این برنامه ترکیبی و گفتگو محور چهارشنبه، ۳۱ شهریور ماه، ساعت ۲۲ میزبان جمعی از ایثارگران و جانبازان راه آهن است که به واقع نقش بسزایی در پشتیبانی جنگ تحمیلی داشتند.

بنا بر این گزارش، ویژه برنامه”ماهچراغ” به تهیه کنندگی آرش داودی تولید شده است و سعی دارد تا با روایتی متفاوت از ایثار و جانفشانی نیروهای پشتیبان جنگ در دوران دفاع مقدس به نقش آن ها در جبهه ها بپردازد.

این ویژه برنامه در ۷ قسمت ۴۵ دقیقه ای با ساختار گفتگو و نمایش به موضوعاتی همچون پشتیبانی دفاع مقدس در بخش های سازمانی، ستادی و مردمی می پردازد.

همچنین در قسمت های آتی؛ برنامه ” ماهچراغ”  میزبان مدیرعامل راه آهن و سایر ایثارگران این سازمان تأثیر گذار در جنگ تحمیلی است  تا به تشریح هر چه بهتر نقش پشتیبانی راه آهن از دفاع مقدس بپردازند.

گفتنی است؛ راه آهن یکی از مهم ترین تأمین کننده و پشتیبان جنگ بوده است که در طول ۸ سال، بسیاری از پرسنل آن علاوه بر انجام ماموریت ستادی، در جنگ نیز به طور داوطلبانه حضور داشتند، به طوری که نزدیک به یک هزار و ۴۰۰ نفر از راه آهن به‌ صورت داوطلبانه در جنگ شرکت کردند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار