رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

جشنواره بین المللی فیلم زردآلوی طلایی ایروان در همکاری با سفارت فرانسه فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی را به نمایش می گذارد. به نقل از سایت فستیوال، جشنواره بین المللی فیلم زردآلوی طلایی ایروان، همکاری نزدیک خود با سفارتخانه ها و کنسولگری های خارجی و سازمان های بین المللی در کشور ارمنستان را همچنان ادامه می […]

جشنواره بین المللی فیلم زردآلوی طلایی ایروان در همکاری با سفارت فرانسه فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی را به نمایش می گذارد.

به نقل از سایت فستیوال، جشنواره بین المللی فیلم زردآلوی طلایی ایروان، همکاری نزدیک خود با سفارتخانه ها و کنسولگری های خارجی و سازمان های بین المللی در کشور ارمنستان را همچنان ادامه می دهد. نمایندگان این فستیوال، طی کنفرانس مطبوعاتی که در روز جمعه ۲۴ سپتامبر برگزار شد این موضوع را اعلام کردند.

به گفته مسئولان فستیوال، جشنواره زردآلوی طلایی امسال در همکاری با سفارت فرانسه در ارمنستان، آثار بسیار قوی از سینمای فرانسه را نمایش خواهد داد.

در این دوره از جشنواره، جدیدترین فیلم های فرانسوی که بیشترشان در جشنواره «کن» ۲۰۲۱ نمایش داده شده اند به نمایش در می آیند که از جمله آنها می توان به «آنت» لئوس کاراکس، «بندتا» پل ورهوفن، «تیتان» ژولیا دوکورنو و «قهرمان» اصغر فرهادی اشاره کرد.

پل شریدر فیلمساز و فیلمنامه نویس بلندآوازه سینمای آمریکا که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه های «راننده تاکسی» و «گاو خشمگین» شناخته می شود نیز به عنوان میهمان افتخاری در فستیوال حضور می یابد.
جشنواره بین المللی فیلم زردآلوی طلایی ایروان امسال بین روزهای ۳ تا ۱۰ اکتبر برگزار می شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار