رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • سه شنبه 6 مهر 1400 - 14:40
  • کد خبر : 77820
  • هنر
  • چاپ خبر : محمد یاراحمدی دبیر دومین جشنواره فیلم، عکس و پوستر «صنعت بیمه» شد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، محمد یاراحمدی از هنرمندان و طراحان با سابقه کشور به عنوان دبیر دومین جشنواره فیلم، عکس و پوستر «صنعت بیمه»‌ منصوب شد. در این حکم آمده است: «به موجب این حکم جنابعالی به عنوان دبیر دومین جشنواره فیلم، عکس و پوستر صنعت بیمه منصوب می شوید. […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، محمد یاراحمدی از هنرمندان و طراحان با سابقه کشور به عنوان دبیر دومین جشنواره فیلم، عکس و پوستر «صنعت بیمه»‌ منصوب شد.
در این حکم آمده است: «به موجب این حکم جنابعالی به عنوان دبیر دومین جشنواره فیلم، عکس و پوستر صنعت بیمه منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در راه پیشبرد اهداف شرکت بیمه کوثر، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه فرمانده کل قوا بیش از پیش موفق و موید باشید».
این جشنواره قرار است با اهدافی چون: توجه به جایگاه رشد صنعت بیمه در توسعه و پیشرفت‌ کشور، ایجاد فضایی مناسب و تاثیرگذار برای ارائه راهکارهای زندگی بهتر، بهبود وضع رفاهی، اقتصادی و ترقی سطح زندگی شهروندان به کمک صنعت بیمه، تشویق و تقدیر از پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری مرتبط با بیمه، دی ماه سالجاری در تهران برگزار شود.
محمد یاراحمدی کارشناس کارگردانی سینما از دانشگاه هنر تهران و کارشناس ارشد گرافیک از دانشگاه شاهد است.
سی سال تجربه در زمینه طراحی و گرافیک، عضویت در ستاد اجرایی جشنواره‌های معتبر سینمایی، عضویت در گروه‌های داوری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری و سینمایی، سردبیری و مدیریت هنری چندین کتاب و کاتالوگ جشنواره، درخشش در جشنواره های گوناگون داخلی و برپایی نمایشگاه های متعدد انفرادی پوستر و تایپوگرافی در داخل کشور و همچنین در کشورهای فرانسه ، کره جنوبی، قزاقستان و… از جمله فعالیت‌های وی بوده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار