رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

علی عسکری رئیس پیشین سازمان صداوسیما از الطاف مقام معظم رهبری در پایان دوران مسئولیت تشکر کرد. عبدالعلی علی عسکری در نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب از «محبت‌های پدرانه و دلسوزانه» ایشان در پایان دوره مسئولیت وی در سازمان صداوسیما سپاسگزاری کرد. رئیس پیشین صداوسیما در این نامه با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب […]

علی عسکری رئیس پیشین سازمان صداوسیما از الطاف مقام معظم رهبری در پایان دوران مسئولیت تشکر کرد.

عبدالعلی علی عسکری در نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب از «محبت‌های پدرانه و دلسوزانه» ایشان در پایان دوره مسئولیت وی در سازمان صداوسیما سپاسگزاری کرد.

رئیس پیشین صداوسیما در این نامه با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) بعد از عرض سلام و احترام به مقام عظمای ولایت آورده است: از محبت‌های پدرانه و دلسوزانه حضرتعالی در حق اینجانب در پایان دوره مسئولیتم در سازمان صداوسیما سپاسگزاری می‌کنم.

بیانات و تعابیر آن وجود مبارک، سرمایه زندگی و ذخیره آخرت این‌جانب خواهد بود. امیدوارم برای اسلام، مقام ولایت و ایران عزیز همچنان تا پایان عمر سربازی کنم. سرباز کوچک شما، علی عسکری»

به گزارش ایرنا، هفتم مهر ماه بود که حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حکمی دکتر پیمان جبلی را به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند و پس از گذشت پنج سال و چهار ماه از دوره مسئولیت عبدالعلی علی‌عسکری در سازمان صداوسیما و با توجه به پایان یافتن مدت زمان حکمش، پیمان جبلی ۵۵ ساله و دانش آموخته دکترای فرهنگ و رسانه از دانشگاه امام صادق (ع) سکان‌دار سازمان صدا و سیما شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار