رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

مستند «فرش‌هایی برای عرش» با موضوع روش و منش خادمان جوان حرم مطهر امام رضا (ع) از شبکه مستند پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، قنبری  دراینباره گفت: سال گذشته در سفر کوتاهی که به  مشهد مقدس داشتم به زیارت امام رضا […]

مستند «فرش‌هایی برای عرش» با موضوع روش و منش خادمان جوان حرم مطهر امام رضا (ع) از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، قنبری  دراینباره گفت: سال گذشته در سفر کوتاهی که به  مشهد مقدس داشتم به زیارت امام رضا (ع) رفتم، رفتار خادمان و  اصرار آنها بر رعایت  رسم و رسوم قدیمی حرم برایم جالب و محل سوال بود، به همین دلیل به عنوان یک مستند ساز به دنبال پاسخی برای سوالهایم رفتم و این کنجکاوی منتج به ساخت مستند « فرش هایی برای عرش»  شد.
وی افزود: تولید این مستند خرداد سال ۹۹ همزمان با اوج گیری کرونا شروع شد، متاسفانه بسیاری از فضاها را به دلیل تعطیلی حرم مطهر از دست دادیم و قطعا فرآیند تولید هم با مشکلاتی همراه بود، اما در نهایت تصویربرداری  در ۱۲ روز به پایان رسید و کار تدوین مستند هم ۱ ماه به طول انجامید.
«فرش هایی برای عرش»  به سفارش شبکه مستند تولید شده و چهارشنبه ۱۴ مهر ساعت ۲۱  پخش می شود و تکرار آن هم روز بعد ساعت  ۱۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار