رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

کشور کره جنوبی که سال ۲۰۱۹ با فیلم «انگل» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد، امسال با اکشن «فرار از موگادیشو» به اسکار می آید. به نقل از اسکرین دیلی، فیلم «فرار از موگادیشو» به کارگردانی ریو سئونگ-وان به عنوان نماینده کشور کره جنوبی برای شرکت در اسکار دوره نود و چهارم انتخاب شد. انجمن […]

کشور کره جنوبی که سال ۲۰۱۹ با فیلم «انگل» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد، امسال با اکشن «فرار از موگادیشو» به اسکار می آید.

به نقل از اسکرین دیلی، فیلم «فرار از موگادیشو» به کارگردانی ریو سئونگ-وان به عنوان نماینده کشور کره جنوبی برای شرکت در اسکار دوره نود و چهارم انتخاب شد. انجمن سینمای کره جنوبی امروز ۵ اکتبر این خبر را اعلام کرد.

طبق اعلام این انجمن، فیلم «فرار از موگادیشو» در نهایت از میان ۶ اثر معرفی شده به این نهاد، انتخاب شد.

یونگ جین وی مدیر این انجمن درباره انتخاب «فرار از موگادیشو» گفت: پیش بینی می کنم علاقه به فیلم های کره ای که با «انگل» شروع شد با «فرار از موگادیشو» ادامه پیدا کند. ما قدرت و نیروی فیلم های کره ای را دوباره در جهان بیدار می کنیم و امیدواریم فیلم در آکادمی به نتیجه خوبی دست پیدا کند.

فیلم اکشن «فرار از موگادیشو» براساس داستان واقعی فرار دیپلمات های کره جنوبی و شمالی در جنگ داخلی سومالی در دهه ۹۰ میلادی ساخته شده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار