رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

رادیو صبا در آستانه ماه ربیع الاول ویژه برنامه هایی را برای پخش تدارک دیده است. به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، پس از فارغ شدن از ماه محرم و صفر و عزاداری برای حضرت سید الشهدا (ع)، اربعین حسینی، رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) مؤمنان […]

رادیو صبا در آستانه ماه ربیع الاول ویژه برنامه هایی را برای پخش تدارک دیده است.

به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، پس از فارغ شدن از ماه محرم و صفر و عزاداری برای حضرت سید الشهدا (ع)، اربعین حسینی، رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) مؤمنان با کوله باری ارزشمند از مواعظ قرآن و اهل بیت (ع) وارد ماه شادی یعنی ربیع الاول می‌شوند. برای اکثر مسلمانان این حدیث معروف پیامبر (ص) آشناست که فرموده اند: هرکس در آستانه ماه ربیع الاول خبر خوش اتمام ماه صفر بدهد او را به بهشت بشارت می‌دهند.

یکی از دلایلی که ماه ربیع الاول در بین شیعیان به ماه شادی و سرور معروف است اینکه میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام صادق (ع) و آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در این ماه واقع شده‌اند.

رادیو صبا نیز متناسب با ماموریت خود با شعار «صدای شادی آفرین» شامگاه پنجشنبه ۱۵ مهر با تهیه و تدارک ویژه برنامه هایی به استقبال حلول ماه ربیع الاول می رود و آغاز این ماه را همراه مخاطبان جشن می گیرد.

بشیر جعفری نیا مدیر گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول ماه جشن و سرور اهل بیت (ع)، در خصوص ویژه برنامه ای آغاز این ماه گفت: گروه طنز و سرگرمی با ۲ ویژه برنامه با عناوین «صباهنگ» و «شهر فرنگ » آغاز ماه ربیع الاول را همراه مخاطبان جشن می گیرد. پنجشنبه ۱۵ مهر بعد از اذان مغرب ویژه برنامه «صباهنگ» با پخش موسیقی های درخواستی مخاطبان در فضایی شاد و با گفتگو با اهالی موسیقی و خوانندگان خوب کشورمان حلول ماه ربیع الاول را همراه مخاطبان جشن می گیرد. این برنامه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهبد قناعت پیشه ساعت ۱۸:۳۰ راهی آنتن صبا می شود .

وی افروزد : «شهر فرنگ» در قالب جنگ مفرح با نمایش های طنز با ایجاد لحظه های شاد و تقدیم لبخند بر لب مخاطبان در ۲ قسمت به صورت ویژه برنامه همراه مخاطبان می شود. قسمت اول پنجشنبه شب ساعت ۲۲ به مدت ۲ ساعت راهی آنتن می شود و قسمت دوم روز جمعه ۱۶ مهر ساعت ۹ صبح تقدیم مخاطبان می شود. این برنامه با پخش موسیقی و ترانه های نشاط آفرین به همراه آیتم‎های نمایشی کوتاه طنز و لطیفه های شیرین به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد و کارگردانی ساجد قدوسیان و هنرمندی جمعی از بازیگران رادیویی تقدیم مخاطبان می شود.

مهدی ساعی مدیرگروه مسابقات و تقریحات رادیو صبا با تبریک حلول ماه ربیع الاول به تمامی مسلمانان از تغییرات برنامه های این گروه خبر داد و گفت: با آغاز ماه ربیع الاول از ۱۷ مهر ۲ برنامه جدید به جدول پخش برنامه های شبکه اضافه خواهد شده است و ۲ برنامه نیز با توجه به استقبال شنوندگان با تغییراتی درفصل جدید تقدیم مخاطبان می شود. «ناصر باش» و «مسابقه بست شو» عناوین برنامه های شبکه هستند که در فصل جدید باتغییراتی همراه مخاطبان می شود. «ناصر باش» با اجرای ناصر محبی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ و ۱۴:۳۰ روانه آنتن می شود و مسابقه پر هیجان «بیست شو» با اجرای احمدرضا موسوی در فصل جدید ساعت ۱۹:۳۰ با شرایط جدید برای شرکت کنندگان تقدیم شنوندگان محترم می شود.

وی افرود: «دفتر پاییز» و «هم پای صبا» ۲ برنامه جدیدی هستند که با شروع فصل پاییز و حلول ماه ربیع الاول به جدول پخش شبکه اضافه می شوند.

«دفتر پاییز» برنامه پاییزی جدیدی است که با اجرای امیرحسین مدرس و تهیه کنندگی مژگان فرزین تقدیم مخاطبان می شود، در این برنامه با یک مجله ادبی روبه رو هستم که در هر قسمت تورقی بر عاشقانه های ادبی کهن و مدرن ادبیات فارسی می زند.

«هم پای صبا» در قالب مسابقه پیامکی با موضوع ایرانشناسی، آشنایی با مفاخر فرهنگی و فرهنگ مردم در شهر های مختلف است. در این برنامه هر روزساعت ۱۷ یک قطار از تهران به مقصد شهر های مختلف حرکت می کند و مخاطبان را با آن شهر و فرهنگ مردم شهر آشنا می کند.

این برنامه ۲ تیم اجرایی به تهیه کنندگی رضا عزتی و آزاده شاهرخ مهر و با اجرای محمد قریب پناه و مهسا ایرانیان راهی آنتن صبا می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار