رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تهیه‌کننده برنامه «صبح به وقت فرهنگ» خبر داد که این برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با موضوع شعار هفته ناجا روی آنتن می رود. مریم مقدسی تهیه کننده برنامه «صبح به وقت فرهنگ» از پخش این برنامه فردا صبح سه‌شنبه ۲۰ مهرماه از استودیوی صدای پلیس خبر داد. تهیه کننده مجله صبحگاهی رادیو فرهنگ گفت: این برنامه […]

تهیه‌کننده برنامه «صبح به وقت فرهنگ» خبر داد که این برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با موضوع شعار هفته ناجا روی آنتن می رود.

مریم مقدسی تهیه کننده برنامه «صبح به وقت فرهنگ» از پخش این برنامه فردا صبح سه‌شنبه ۲۰ مهرماه از استودیوی صدای پلیس خبر داد.

تهیه کننده مجله صبحگاهی رادیو فرهنگ گفت: این برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با موضوع شعار هفته ناجا روی آنتن می رود.

مقدسی با اشاره به اینکه «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» شعار اصلی این هفته است و روزشمار سه شنبه هفته ناجا به محور دیگری اختصاص دارد، بیان کرد: پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید، مانع زدایی محور اصلی این برنامه رادیویی است که در بخش های مختلف به آن می پردازیم.

وی درباره سوال برنامه گفت: بخش تعاملی برنامه با شنوندگان بر اساس یک سوال طراحی شده است که در این قسمت مخاطبان به این پرسش پاسخ می دهند که چقدر با خدماتی که پلیس به‌صورت هوشمند ارایه می دهد، آشنا هستند؟ و چه کارهایی را از طریق خدمات هوشمند پلیس انجام می دهند؟

مقدسی عنوان کرد: برنامه «صبح به وقت فرهنگ » را هر روز ساعت ۶:۳۰ تا ۷:۵۵ می توان از رادیو فرهنگ شنید که سه شنبه از استودیو صدای پلیس روی آنتن می رود. «صبح به وقت فرهنگ» با استفاده از نمایه های رادیویی و در بخش های گوناگون، که هر یک زمان بندی تعریف شده ای دارد، به‌طور زنده پخش می شود.

تهیه کننده این مجله صبحگاهی درباره ویژگی و تفاوت برنامه هایی که در این زمان پخش می شوند، عنوان کرد: برنامه های صبحگاهی برای ایجاد فضایی انرژی بخش برای شروع یک روز کاری سرشار از تلاش و بالندگی طراحی می شوند و در رادیو فرهنگ چون برنامه برای گروه فرهنگ و جامعه است رویکردی اجتماعی دارد و ترکیبی از نشاط، آرامش و اطلاع رسانی های لازم صبحگاهی می تواند در جذابیت و محبوبیت آن موثر باشد که من و‌همکارانم که تهیه تین برنامه را برعهده داریم به این موضوع توجه ویژه داریم.

وی ادامه داد: برنامه «صبح به وقت فرهنگ» با همین نگاه طراحی شده و در کنار استفاده از نیروهای زبده و توانمند اتاق فکری برای انتخاب اصلی موضوعات و محورها و بخش هایی به آن می پردازیم وجود دارد و همین مساله باعث شده تا این برنامه در میان مخاطبان خود جایگاه خوبی داشته باشد.

این تهیه کننده توضیح داد: بسیاری از مسئولان کشوری و لشکری، اساتید دانشگاه، دانشجویان، معلمان، کارگران، شاعران و نویسندگان و طیف وسیعی از مردم مخاطب این برنامه هستند. همچنین بسیاری از مخاطبان با مشارکت فعال در برنامه باعث دلگرمی ما هستند، ضمن اینکه مسئولین هم همیشه برای پاسخگویی به مردم این برنامه را همراهی می کنند.

مقدسی در پایان خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین رسالت های این برنامه اطلاع رسانی و‌ امیدآفرینی و فرهنگسازی است. من معتقدم «صبح به وقت فرهنگ» یک اتفاق خوب صبحگاهی است نه برنامه ای برای آنتن، بلکه تعامل با شنوندگان و پویایی و همراهی از ویژگی هایی است که در آن مشهود است و در عین حال یک برنامه مطالبه‌گر با محوریت اجتماعی-فرهنگی است و خواسته های مردم را از مسئولان کشور مطالبه می کند. حتما نگاهی منتقدانه به پاره ای مسائل داریم و این لازمه کار رسانه ای است ولی در کنار آن، از انعکاس دستاوردها و پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف هم غافل نیستیم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار