رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مدت زمان رسمی فیلم «خاندان گوچی» ساخته ریدلی اسکات ۱۵۰ دقیقه اعلام شد. به نقل از آسوشیتدپرس، پیش از این شایعه شده بود که مدت زمان فیلم «خاندان گوچی» اثر کنجکاوی برانگیز ریدلی اسکات ۱۹۵ دقیقه است با این حال روز گذشته ۱۲ اکتبر کایل بوکانان یکی از نزدیکان به پروژه اسکات در صفحه توییتر […]

مدت زمان رسمی فیلم «خاندان گوچی» ساخته ریدلی اسکات ۱۵۰ دقیقه اعلام شد.

به نقل از آسوشیتدپرس، پیش از این شایعه شده بود که مدت زمان فیلم «خاندان گوچی» اثر کنجکاوی برانگیز ریدلی اسکات ۱۹۵ دقیقه است با این حال روز گذشته ۱۲ اکتبر کایل بوکانان یکی از نزدیکان به پروژه اسکات در صفحه توییتر خود اعلام کرد مدت زمان رسمی فیلم «خاندان گوچی» ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه یعنی معادل (۱۵۰ دقیقه) است.

این فیلم داستان واقعی توطئه پاتریشیا رجیانی با بازی لیدی گاگا برای قتل شوهرش مائوریزیو گوچی با بازی آدام درایور است.

در «خاندان گوچی» در کنار لیدی گاگا و آدام درایور، آل پاچینو، جرمی آیرونز، جرد لتو و سلما هایک نیز نقش آفرینی می کنند. حضور آل پاچینو در این فیلم البته با حاشیه هایی همراه بوده است، چندی پیش پاتریشیا گوچی دختر آلدو گوچی سردودمان امپراتوری مد گوچی از انتخاب آل پاچینو در نقش پدرش فیلم انتقاد کرد و گفت: پدرم مردی زیبا بود که همه زیبایی های ظاهری همچون قد بلند، اندام باریک و چشمان آبی را داشت. این درحالیست که کارگردان فیلم تصویر یک «تبهکار چاقِ کوتوله» را از او می خواهد نشان دهد.

«خاندان گوچی» قرار است روز ۲۴ نوامبر در اوج فصل جوایز راهی سینماها شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار