رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلمبرداری فیلم «لاله کبود» ساخته مهرشاد کارخانی آغاز شد. «لاله کبود» هفتمین فیلم سینمایى مهرشاد کارخانى‌ست که مدتی است فیلمبرداری آن در تهران و حاشیه تهران آغاز شده و تاکنون سى درصد از این کار فیلمبردارى شده است. مهتاب نویدى یکی از بازیگران اصلی این فیلم در یکی از لوکیشن‌ها مقابل دوربین «لاله کبود» رفته است و دیگر […]

فیلمبرداری فیلم «لاله کبود» ساخته مهرشاد کارخانی آغاز شد.

«لاله کبود» هفتمین فیلم سینمایى مهرشاد کارخانى‌ست که مدتی است فیلمبرداری آن در تهران و حاشیه تهران آغاز شده و تاکنون سى درصد از این کار فیلمبردارى شده است.

مهتاب نویدى یکی از بازیگران اصلی این فیلم در یکی از لوکیشن‌ها مقابل دوربین «لاله کبود» رفته است و دیگر بازیگران اصلى فیلم ازجمله محسن غفارى و شکیلا سام به‌زودى مقابل دوربین این فیلم قرار مى گیرند.

این فیلم مانند کارهای قبلى کارخانى تم اجتماعى – خیابانى دارد و با نگاهى تازه به تنهایى آدم‌ها در شرایط حاضر مى پردازد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مردى براى رهایى تنها سه روز مهلت دارد زنده بماند.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسندگان فیلمنامه: مهرشاد کارخانی، حمید غلامی، تهیه کننده و کارگردان: مهرشاد کارخانی، مجری طرح و مدیر تولید: سهیل خوش باطن
مدیر فیلمبرداری: منصور عبد رضایی، صدابردار: مازیار شیخ محبوبی، موسیقی: ستار اورکی، طراح صحنه و لباس: مهرشاد کارخانی، سوگل خالقی، طراح چهره پردازی: سوزان حقیقی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهشاد حجاران، عکاس: عباس ابهری، بازیگران: محسن غفارى، شکیلا سام و با معرفی مهتاب نویدى.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار