رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

دبیر پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از حضور ۱۰۵ کشور جهان با ارسال ۱۹۵۰ فیلم در این دوره از جشنواره خبر داد. به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، محمدابراهیم محمدی افزود: براساس گزارش دبیرخانه دایمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، تا هفته […]

دبیر پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از حضور ۱۰۵ کشور جهان با ارسال ۱۹۵۰ فیلم در این دوره از جشنواره خبر داد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، محمدابراهیم محمدی افزود: براساس گزارش دبیرخانه دایمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، تا هفته آخر مهرماه جاری ۱۹۵۰ فیلم خارجی در قالب‌ داستانی کوتاه، ‌داستانی بلند، مستند کوتاه، مستند بلند، پویانمایی کوتاه و بلند از ۱۰۵ کشور به دبیرخانه واصل شده که در دست بررسی و داوری هستند.

مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در این خصوص اظهار داشت: کشورهای هندوستان، آمریکا، ایتالیا، ترکیه، روسیه، اسپانیا، برزیل، فرانسه، مصر و انگلستان به ترتیب ۱۰ کشوری هستند که بیشترین آثار را برای این دوره از جشنواره ارسال کرده‌اند.

وی گفت: همچنین کمترین آثار از کشورهای زامبیا، یمن، سنگاپور، رواندا، ‌مالاوی، مقدونیه، گواتمالا، اتیوپی، اکوادور، دومینیکن، کاستاریکا، بنین و آلبانی دریافت شده است. این درحالی است که هنوز چند روزی به پایان مهلت دریافت آثار باقی مانده و احتمال دارد که این آمار در روزهای آینده افزایش یابد.

بر اساس اطلاعیه‌های قبلی دبیرخانه فیلم رشد، همه فیلم‌سازان ایرانی و خارجی علاقمند به شرکت در پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد که تا تاریخ ۱۵ مهرماه موفق به ثبت‌نام و ارسال آثار خود نشده‌اند، تا پایان روز جمعه ۳۰ مهرماه جاری فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و ارسال اثر خود اقدام کنند.

تهیه‌کنندگان و فیلم‌سازان می‌توانند با مراجعه به سایت eff.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آیین‌نامه جشنواره فیلم رشد، از دو روش زیر نسبت به ثبت نام و تحویل آثار خود اقدام کنند.

الف) تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه eff.roshd.ir

ب) تکمیل فرم شرکت در جشنواره، دریافت کد رهگیری و ارسال اثر  بر روی لوح فشرده

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار