رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار»به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرید ولی زاده به بیستمین جشنواره بین المللی فیلم Route 66 آمریکا راه پیدا کرد. فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرید ولی‌زاه و نویسندگی کیانوش اسلامی،که از روز۲۳ مهرماه بطور رسمی اکران خود را در سینماهای هنر و تجربه آغاز کرده است […]

فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار»به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرید ولی زاده به بیستمین جشنواره بین المللی فیلم Route 66 آمریکا راه پیدا کرد.

فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرید ولی‌زاه و نویسندگی کیانوش اسلامی،که از روز۲۳ مهرماه بطور رسمی اکران خود را در سینماهای هنر و تجربه آغاز کرده است در اولین حضور بین‌الملی خود به جشنواره فیلم آمریکایی و بین المللی مسیر ۶۶ نمایش داده می‌شود.

این فیلم که سال گذشته پروانه نمایش خود را دریافت نموده است این روزها در سینماهای «هنر و تجربه» در حال اکران است.

این فیلم سینمایی با مدت زمان ۸۵ دقیقه پنجمین ساخته فرید ولی‌زاده در مقام کارگردانی است.

داستان «تا ۱۰ بشمار» روایت چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است که در مسیری با چالش گفتمان وارد ماراتنی مسابقه‌گونه تا شماره ۱۰ می‌شوند.

منوچهر زنده‌دل، غزال نظر، الناز باطنی، مانیا بابایی، بهرام حسینی، آرش یزدان و امیر نظر از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پخش بین‌المللی این فیلم در جشنواره های بین المللی را موسسه سینمایی فوژان فیلم برعهده دارد.

بیستمین جشنواره فیلم Route 66 برای ۵ تا ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده برگزار می‌شود و جایزه این جشنواره Zoom در ۱۳ نوامبر از ساعت ۲ تا ۴ بعد از ظهر به وقت محلی اهدا می‌شود.

منبع: هنروتجربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار