رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فائزه دادگرآزاد از پایان ساخت انیمیشن «۰۱۶» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی خبر داد و گفت: این انیمیشن روایتی است از نمایش امید و امیددهنده برای انسان‌هایی که محکوم به مرگ اند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دادگرآزاد درباره موضوع جدیدترین […]

فائزه دادگرآزاد از پایان ساخت انیمیشن «۰۱۶» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی خبر داد و گفت: این انیمیشن روایتی است از نمایش امید و امیددهنده برای انسان‌هایی که محکوم به مرگ اند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دادگرآزاد درباره موضوع جدیدترین اثر خود توضیح داد: انسان در روزهای پایانی زندگی درک و معنای متفاوتی از زنده ماندن دارد و امید همچون بذرگیاهی است در دل فردی که محکوم به مرگ است. داستان «۰۱۶»، روایتی است از نمایش امید و امیددهنده برای انسان‌هایی است که محکوم به مرگ هستند. اما امید دهنده و زندگی بخش، گاه  میتواند مخاطبِ هنر و هنرمند باشد و بس.
وی ادامه داد: مدت زمان کار ۱۲ دقیقه و تکنیک ساخت آن، تلفیقی از ۲ دی و ۳دی است. کلیت اثر تکنیک ۳ دی بوده و بخش‌هایی هم‌سو با حس صحنه به صورت تکنیک ۲ دیِ سل انیمیت شده است.
این انیماتور در خصوص پروسه تولید این انیمیشن اظهار کرد: «صفر شونزده» اردیبهشت ماه آماده نمایش شد و اکنون در پروسه ارائه و شرکت در جشنواره های مختلف است.
در خلاصه داستان  این اثر آمده است: «نوشته به همراه بذر گیاهی به دست شاعر زندانیِ محکوم به اعدام (صفر شانزده) می‌رسد و از آن روز زنده ماندن، معنا و شکل دیگری است …»
عوامل تولید «۰۱۶» عبارتند از: کارگردان:فائزه دادگرآزاد، نویسنده: نسیم دقیقی، کانسپت: بهاره امیری، انیمیت: مهران مهرابی، نورپرداز: سارا حاجی میری، موسیقی: میم رسولی، صداگذاری: محمود خوشبخت، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار