رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «رخ به رخ» در دومین قسمت خود جمعه ۷ آبان میزبان مسعود فراستی منتقد فیلم و نویسنده سینمایی می‌شود. به نقل از در این قسمت از برنامه «رخ به رخ»، امیرعلی دانایی مجری برنامه در گفت‌ و شنودی صمیمانه و صریح با مسعود فراستی به مبحث نقد فیلم، فیلمسازان مختلف، دغدغه‌های اجتماعی این منتقد، نگاه ویژه فراستی به برخی […]

برنامه «رخ به رخ» در دومین قسمت خود جمعه ۷ آبان میزبان مسعود فراستی منتقد فیلم و نویسنده سینمایی می‌شود.

به نقل از در این قسمت از برنامه «رخ به رخ»، امیرعلی دانایی مجری برنامه در گفت‌ و شنودی صمیمانه و صریح با مسعود فراستی به مبحث نقد فیلم، فیلمسازان مختلف، دغدغه‌های اجتماعی این منتقد، نگاه ویژه فراستی به برخی مضامین و مفاهیم سینما و … می‌پردازد.

نزدیک شدن به وجوه کمتر دیده شده از مهمان برنامه و تلاش برای ارتباطی بی‌تعارف و صریح با خودِ واقعی افراد یکی از اهداف این برنامه است. در «رخ به رخ» مهمانان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و … انتخاب شده‌اند و تمام بخش های برنامه با سوالاتی طراحی شده که هدف آن رو به رو شدن با احساسات مختلف آدمی است.

گفتگو درامای «رخ به رخ» برنامه جدید گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی پور است که جمعه ها ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار