رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«سریالیست» در جدیدترین قسمت خود میزبان کارگردان و بازیگر سریال «زن زندگی مرد زندگی» می شود و بهنوش بختیاری نیز پرونده سریال های کمدی آپارتمانی را در برنامه باز می‌کند. خاطره حاتمی بازیگر و مسعود شاه‌محمدی کارگردان سریال «زن زندگی مرد زندگی» مهمانان اولین بخش از «سریالیست» هستند. سریالی که شهریور سالجاری از شبکه پنج […]

«سریالیست» در جدیدترین قسمت خود میزبان کارگردان و بازیگر سریال «زن زندگی مرد زندگی» می شود و بهنوش بختیاری نیز پرونده سریال های کمدی آپارتمانی را در برنامه باز می‌کند.

خاطره حاتمی بازیگر و مسعود شاه‌محمدی کارگردان سریال «زن زندگی مرد زندگی» مهمانان اولین بخش از «سریالیست» هستند. سریالی که شهریور سالجاری از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت و به آخرین اثر زنده‌یاد عزت‌الله مهرآوران در تلویزیون بدل شد.

در بخش نوستالژی رضا بنفشه‌خواه به برنامه می‌آید و از خاطرات سریال‌ «ماجراهای آقای خیرخواه» می‌گوید که به کارگردانی امیر سمواتی است که در سال ۱۳۶۵ تولید شد.

اجرای بخش پرونده هفته را بهنوش بختیاری بازیگر برعهده دارد و در گفتگو با کریمی به سریال‌های کمدی آپارتمانی می‌پردازد.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار