رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

روزنامه “عکاظ” عربستان نوشت، به دنبال اظهارات جنجالی وزیر اطلاع رسانی لبنان گروه رسانه‌ای” mbc “همه دفاتر خود را در لبنان به طور کامل می‌بندد و آنها را با همه تجهیزات به ریاض منتقل می‌کند. این روزنامه نوشت، مدیریت گروه تلویزیونی” mbc” (ام بی سی) در واکنش به اظهارات جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان […]

روزنامه “عکاظ” عربستان نوشت، به دنبال اظهارات جنجالی وزیر اطلاع رسانی لبنان گروه رسانه‌ای” mbc “همه دفاتر خود را در لبنان به طور کامل می‌بندد و آنها را با همه تجهیزات به ریاض منتقل می‌کند.

این روزنامه نوشت، مدیریت گروه تلویزیونی” mbc” (ام بی سی) در واکنش به اظهارات جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان همه دفاتر خود در لبنان را بسته و با کلیه تجهیزات آن به ریاض منتقل می‌کند.

پیش از این، ولید بن إبراهیم آل إبراهیم، رئیس هیات مدیره گروه MBC اظهارات جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان را محکوم کرد و آنها را اتهامات مغرضانه علیه عربستان و امارات خواند.

وی افزود: مواضع قرداحی بسیار تعجب برانگیز و کاملا غیرقابل قبول است و تنها بیانگر دیدگاه‌های سیاسی مغرضانه و انحرافی کسانی است که این مواضع را مطرح کردند.

بر اساس این گزارش،  قرداحی دوشنبه هفته جاری با شرکت در برنامه «پارلمان ملت» شبکه تلویزیونی الجزیره حمله ائتلاف سعودی به یمن را محکوم و تاکید کرد که این جنگ بیهوده باید متوقف شود. این موضوع واکنش اعضای شورای همکاری خلیج فارس از جمله ریاض را به همراه داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار